kesäloma:)
Heippa vaan!
Tosiaan mä oon nyt pari viikkoo ollu poissa blogin teosta, ja tää onkin hyvä merkki siitä että väsymystä ja motivaationpuutetta on ilmassa :') siksi jäänkin kesäkuun ajaksi pois blogin teosta, palataan heinäkuussa! <3 hyvää kesää kaikille:3
![]() |
| kuva:minä |
hei kuule sinijää
sun silmät kimmeltää
ja toivon että katsoisit mua nyt
tiedän että oon
varjoissa viihtyvä olento vaan
musta kissa tai varis tai kameleontti
mutta lupaan, mussa on värejä
kunhat viet mut aurinkoiseen paikkaan
ja katsot vähän tarkemmin kuin nyt
ei hätää sinijää
ei haittaa jos et tahdo mua nähdä
joku muu tahtoo
joskus sitten
--
se aika vuodesta kun tähdet loistaa kirkkaammin
ja aurinko on aina olemassa
meidän kehot hehkuu
kun kuljetaan rantahiekalla
astuisin mielelläni alas tästä pilvilinnasta
jos joku olisi rakentanut mulle portaat
mut täällä mä oon ja tuijotan
rantahiekkaa ja sinistä vettä
ja toki tahtoisin nauttia
olisin mieluusti onneli tai anneli
varmaan jälkimmäinen, kun sillä on vaaleat hiukset
mutta pilvilinnan torni on rakennettu tosi korkealle
ja joku on lukinnut tän oven
niin että päästäkää mut ulos
niin pääsen nauttimaan teidän kanssa
rantahiekasta
ja tunnelmasta
aina kaikki ehtii päättyä
ihan ennenaikaisesti
--

Hei Lumi<3 Ihanat runot, pidin tosta Onneli&Anneli -referenssistä, se on ihana elokuva/kirjat :3 Määki aina halusin olla Onneli, koska vaaleet hiukset ;D Tykkäsin kun nää molemmat runot oli tämmösii vähän mystisii ja jokin on niiku vialla ja toivotaan muutosta, mut se ei ollu sillee aivan täysin selkee koska asiat sanottii vaan vertauskuvina. Mut ihanaa kesälomaa Lumi ja palaillaan heinäkuussaaa :3 Pus <3
VastaaPoistaJep, onneli&anneli on ihana kirjasarja ja elokuvat kans! <3 pikku korjaus että Anneli on siis se kel on vaaleat hiukset jos muistan oikein, varmaan sitä tarkotit ja tää on tosi turha juttu :D ja siis joo, kummatkin on tollasia vähän hämäriä että oon kirjottanu ne tosi paljon tunnepohjalta eikä niistä varmaab tajua et mitä niillä tarkotan, ehkö enemmän silleen et kaikki voi ite tulkita ne itseensä sopivinsi:3 kiitos kommentista ja ihanaa kesää! <3
Poista