Kuura?

Tällä sivulla blogin entinen kirjoittaja, kuura, esittelee itsensä :)

Nykyään kuuran uusia runoja löytyy hänen omasta blogistaan, joten sinne vain lukemaan <3

Tässä blogissa kuuran runot löytyvät kuura-tunnisteen takaa, eli täältä.



Heiii <3 Olen kuura, 2010 syntynyt maaseudun keskellä elelevä pallero :) Rakastan nurmikolla makoilua, musiikin kuuntelua, puumajassa istukelua ja glitterkynsilakkaa. Harrastuksina minulla on pianon ja kitaran soitto sekä näytteleminen. Pidän myöskin askartelusta ja kaikenlaisista projekteista <3

Täällä Lumin blogissa julkaisen kirjoittamiani runoja (kutsun niitä epärunoiksi, ne on sellaisia taiteellisia tekstirunopätkiä joissa ei aina ole logiikkaa, mutta mihinkäs sitä sellaista aina tarvittaisiinkaan ;D) 

Nauttikaa, ja ihania lukuhetkiä <3



Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

runo

päiväkirja

Q&A