Kuura?
Tällä sivulla blogin entinen kirjoittaja, kuura, esittelee itsensä :)
Nykyään kuuran uusia runoja löytyy hänen omasta blogistaan, joten sinne vain lukemaan <3
Tässä blogissa kuuran runot löytyvät kuura-tunnisteen takaa, eli täältä.
☆
Heiii <3 Olen kuura, 2010 syntynyt maaseudun keskellä elelevä pallero :) Rakastan nurmikolla makoilua, musiikin kuuntelua, puumajassa istukelua ja glitterkynsilakkaa. Harrastuksina minulla on pianon ja kitaran soitto sekä näytteleminen. Pidän myöskin askartelusta ja kaikenlaisista projekteista <3
Täällä Lumin blogissa julkaisen kirjoittamiani runoja (kutsun niitä epärunoiksi, ne on sellaisia taiteellisia tekstirunopätkiä joissa ei aina ole logiikkaa, mutta mihinkäs sitä sellaista aina tarvittaisiinkaan ;D)
Nauttikaa, ja ihania lukuhetkiä <3
☆
Ihanaaa!❤️❤️
VastaaPoista<33
PoistaMoii! :3
VastaaPoista