runo
Hei vaan, blogissa on ilmeisesti hiljaista ollu koko syyskuun, mutta nopeasti tulin julkaisemaan tälläisen lyhyen ja kummallisen runon :D ymmärrä tai älä, ite en oo ihan varma mistä puhuin :')
...
hiukset takkuuntuu
joku toinen kutsuisi sitä letiksi
tuulenpesä hiuksissa
mulla on silmien paikalla sydän
josta tippuu usein suolavettä
"itkettääkö"
no joo
mun verisuonissa on pihkaa
se ei kierrä nopeasti
jäiset kämmenet
suussa on joskus tuhkaa
harvoin, mutta joskus
vaikea puhua hallitusti
ilmaan nousee tuhkapilvi kun puhun
sydämessä on liekki
klisee, i know
mutta siellä se palaa joka tapauksessa
lyhty pihatiellä
näetkö sinä minut
vai heijastaako silmät liikaa
näetkö ehkä sittenkin itsesi
jos joo, ei haittaa
en mäkään näe sua
...
en oikein osaa selittää mitä ajattelin tästä runosta. se oli erikoinen, mutta hyvällä tavalla :) toi "suussa on joskus tuhkaa" kohta oli samaistuttava, ja tykkäsin siitä vertauskuvasta siinä.
VastaaPoistahyvää syksynjatkoo <3
kiitos kommentista <3
Poistakirjotin tän vähän silleen että heitin sanoja tekstiin ja katoin mitä tulee, eli ymmärrettävää jos ei oikeen tiiä mitä ajatella :D erikoinen mutta hyvällä tavalla on hyvä kehu :)
hyvää syksynjatkoo sullekin<3
Musta nää oli tosi kauniita! <3
VastaaPoistakiitos! <3
Poista