kesäloma:)

Heippa vaan! 

Tosiaan mä oon nyt pari viikkoo ollu poissa blogin teosta, ja tää onkin hyvä merkki siitä että väsymystä ja motivaationpuutetta on ilmassa :') siksi jäänkin kesäkuun ajaksi pois blogin teosta, palataan heinäkuussa! <3 hyvää kesää kaikille:3


kuva:minä


hei kuule sinijää

sun silmät kimmeltää

ja toivon että katsoisit mua nyt


tiedän että oon

varjoissa viihtyvä olento vaan

musta kissa tai varis tai kameleontti

mutta lupaan, mussa on värejä

kunhat viet mut aurinkoiseen paikkaan

ja katsot vähän tarkemmin kuin nyt



ei hätää sinijää

ei haittaa jos et tahdo mua nähdä

joku muu tahtoo

joskus sitten


--


se aika vuodesta kun tähdet loistaa kirkkaammin

ja aurinko on aina olemassa

meidän kehot hehkuu

kun kuljetaan rantahiekalla


astuisin mielelläni alas tästä pilvilinnasta

jos joku olisi rakentanut mulle portaat

mut täällä mä oon ja tuijotan 

rantahiekkaa ja sinistä vettä


ja toki tahtoisin nauttia 

olisin mieluusti onneli tai anneli

varmaan jälkimmäinen, kun sillä on vaaleat hiukset

mutta pilvilinnan torni on rakennettu tosi korkealle

ja joku on lukinnut tän oven


niin että päästäkää mut ulos

niin pääsen nauttimaan teidän kanssa

rantahiekasta

 ja tunnelmasta


aina kaikki ehtii päättyä 

ihan ennenaikaisesti


--

Kommentit

  1. Hei Lumi<3 Ihanat runot, pidin tosta Onneli&Anneli -referenssistä, se on ihana elokuva/kirjat :3 Määki aina halusin olla Onneli, koska vaaleet hiukset ;D Tykkäsin kun nää molemmat runot oli tämmösii vähän mystisii ja jokin on niiku vialla ja toivotaan muutosta, mut se ei ollu sillee aivan täysin selkee koska asiat sanottii vaan vertauskuvina. Mut ihanaa kesälomaa Lumi ja palaillaan heinäkuussaaa :3 Pus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, onneli&anneli on ihana kirjasarja ja elokuvat kans! <3 pikku korjaus että Anneli on siis se kel on vaaleat hiukset jos muistan oikein, varmaan sitä tarkotit ja tää on tosi turha juttu :D ja siis joo, kummatkin on tollasia vähän hämäriä että oon kirjottanu ne tosi paljon tunnepohjalta eikä niistä varmaab tajua et mitä niillä tarkotan, ehkö enemmän silleen et kaikki voi ite tulkita ne itseensä sopivinsi:3 kiitos kommentista ja ihanaa kesää! <3

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

runo

päiväkirja

Q&A