nousee nyt kuu
Yksi mun all-time lemppari biiseistä on Liana Floresin "rises the moon". Se on Lianan suosituin kappale ja top5 mun omia lemppareita. No, mä lueskelin tässä mun vanhoja tekstejä joita oon ollut aikeissa kirjoittaa blogiin mutta niitä ei syytä tai toisesta oo julkaistu. Syynä on ollu se että ne on joko jääneet kesken tai en oo ollu tyytyväinen, joka tapauksessa ne on unohtunu tuonne julkaisemattomien tekstien sekaan. Tämä on yksi niistä unohtuneista teksteistä, eli aloin joskus vuosi sitten tehdä runoa rises the moon-kappaleen inspiroimana. Alunperin oli tarkoitus vain kääntää se kappale suomen kielelle, mutta lopulta tästä kehittyi rises the moon-biisistä vahvasti inspiroitunut runo. Eli säkeistöt on suurinpiirtein samat ja sanoituksissa on sama aihe, mutta oon muokannut tätä niin että se sopii paremmin suomen kielelle. Tää biisi on syksybiisien syksybiisi ainakin mulle, joten tämän johdosta toivvotan kaikille upeaa syyskuuta <3 Kuten aina, kerro mielipiteesi kiitos :)...