Pikkulumin kirjoitelma
Hei vain :) Tää viikko on ollu aika kiireinen, mutta halusin silti postata jotain vaikka en ehdi saada mitään uutta kirjoitusprojektia tai runopostausta valmiiks. Siksi aattelin, että julkaisen tälläsen kirjoitelman, jonka löysin joku aika sitten mun lipastonlaatikosta. Oon kirjoittanut tän ehkä nelosluokkalaisena. Musta tätä oli aika hauska lukea, joten ehkä tekin saatte viihdettä :D :DD Hei. Minun nimeni on Mirja Murkkula. Kyllä vain, olen muurahainen. Niin, minä tiedän mitä ajattelet. Muurahainen! Muurahaisten elämä on tylsää! Lopeta siihen paikkaan. Muurahaisten elämä EI OLE TYLSÄÄ! Älä enää koskaan ajattele niin. Olin tekemässä tavallista työtäpäivääni muurahaisten postinjakajana. Tiputettuani taas yhden kirjeen postilaatikkoon, kuulin takaani huudon. Käännyin katsomaan, ja minu n luokseni kipitti muur ahainen. Ei kuitenkaan mikä tahansa muurahainen, vaan sellainen ärsyttävä täti, joka tulee juttelemaan kanssani päivän säästä joka ikinen päivä, vaikk...