Sydän kuin lasia
Moiiii! En tiedä, mikä siinä on, mutta särkynyt sydän on minusta jotenkin kiehtova ajatus.Tiedän, että kuulostaa ihan hirveältä, mutta tarkoitan siis tätä silleen, että särkyneestä sydämestä on tosi ihana keksiä eri näkökulmia ja erityisesti... Runoja! Taas kerran siis runoja, hups :') Tässä postauksessa siis runoja siitä, kun sydän on lasia: se voi mennä helposti rikki, sitä on vaikea korjata, ja sen rikki menemistä pitää varoa kaikin keinoin. Nämä on tunnelmaltaan kaikki vähän surullisia ainakin omasta mielestä, mutta siitähän sydämen särkymisessä onkin kyse. Joskus kirjotan tämne blogiin vielä iloisiakin runoja, lupaan sen :') Arvostan niiiin paljon jos kommentoit ja annat jotakin palautetta, voi olla negatiivista tai positiivista, kaikki auttaa mua kehittymään :) kuva: pinterest ☆ älä anna mulle sun rikkinäistä sydäntä☆ mä en halua sun rikkinäistä sydäntä pyydä joku muu se korjaamaan mä en sitä rikkonut ja ehkä olen itsekäs, joo, kyllä mä varmaan olen. Mutta jos sun sydän ...