Lumikuun lukijoille

 Hei ja ihanaa että löysit tiesi tälle sivulle. 

Idea tämän sivun luomiseen tuli tarkalleen ottaen Annin tarinablogista, vaikka suurimmassa osassa lukemiani blogeja onkin ollut tällainen lukijoiden oma palsta. Ei siis ole itse keksimäni idea :)

Eli tämä sivu on siis teitä lukijoita varten: jos on mitä tahansa kysyttävää tai yleistä palautetta blogista, niin sen voi pistää tänne sivulle :) olisi ihana jutella lukijoiden kanssa ja tietysti rakastan kaikkea palautetta blogiin liittyen. Tänne siis vain kirjoittelemaan!<3

Jos etsit esittelysivua josta saisit tietää lisää Lumista eli musta, niin kannattaa käydä lukemassa q&a postaus täältä :)

Kommentit

  1. olen varmaan asian maininnut jo monta kertaa, mutta sun blogi on upee ja ihanaa ku oot aktiivinen, nykyää ei kauheesti tällaisia kirjoitusblogeja ole joten mahtavaa että kirjoittelet tänne <3 tää ulkoasu on tosi kaunis btw :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kommentista ja kehuista <3 itekki harmittelen aina sitä et nykyään ei oo juurikaan näitä tarinablogeja, tuntuu, että mun blogi ilmestyi tänne just silloin kun muut tarinablogit alko pikkuhiljaa hiljentyä ja monet lopetti sillon :')

      kiitos myös ulkoasupalautteesta, tän blogin sivun kanssa on menny hermot useammin kuin kerran joten oon iloinen että vihdoin toimii :D

      Poista
  2. Hei! Mä löysin tän blogin just ja vaikuttaa ihanalta! Oon niin onnellinen, että löysin jonkun aktiivisen tarinablogin! Mutta siis oot taitava kirjottamaan!! <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kommentista ja palautteesta, on aina ihanaa kun joku uusi löytää tänne <3

      Poista
  3. Ja muuten mullakin on aika aktiivinen tarinablogi, sen nimi on tarinamökki ja se löytyy osoitteesta tarinamokki.wordpress.com :)
    No joo mutta tää on ihana blogi!! <3

    VastaaPoista
  4. Sori kun pommitan näitä viestejä tänne etkä oo ehkä nähnyt ensimmäistäkään, mutta kiinnostaisiko sua ruveta mun blogin kanssa linkinvaihtoon? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei vaan, oikeastaan joo kyllä mua kiinnostais! :)

      Poista
  5. Kiva! Mä lisään tän blogin huomenna mun linkinvaihtosivulle! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla saattaa kestää hetki, koska en oo pariin päivään kotona ja tarviin koneen, mutta lisään mahd. pian!

      Poista
  6. joo ei haittaa, ja kiitos! <33

    VastaaPoista
  7. Muuten rakastan sun blogin ulkoasua, se on tosi nätti! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, en oo vastannu tähän mitä ihmettä :') kiitos paljon <3

      Poista
  8. Voi APUA siis eksyin tänne Kuuran kautta joka siis myös on aivan uskomattoman upee, mutta pakko nyt kehuu sinuukin että aivan tajuttoman ajattelevaisia kirjotuksia!!!!! En tän parempia sanoja näkäjään keksiny... Rakastan lukee näitä ja toivon vaan, että osaisin itekkin siirtää mun sanat ja tarkotukset ulos päästä tällä tavalla <3 eli aivan uskomatonta ja jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iiks, kiitos paljon kommentista, tällasta palautetta on aina ihana lukea <3

      Poista
  9. MOI LUMI !!! <3<3 Heitän pallosi sulle takaisin eli teen sunkin blogile PLUS-MIINUS-LISTAN :DD HIHII

    Eka miinuslista joka on no vähän kaivamalla kaivettu äh...:
    - Ööööööö hmmm no siis liian harvoin tulee postauksia, mut toisaalta, harvoin hyvää niin sitä jaksaa odottaaa :D
    Eääh en keksi enää miinuksia ':D

    Mut sit plussat joita on vähä enemmän ;D :
    + RUNOT ON NIIN UPEITA. En voi ikinä saada sua ymmärtämään tarpeeks kuinka vaikuttunu oon sun runoista, ne on aivan törkeen hyviä ja upeita ja ihania ja ajatuksiaherättäviä ja hyviä sanavalintoja ja leikkiä sanoilla ÄWKS !! OIKEESTI NÄE MUT JA KUINKA EN PYSTY KU NE ON NII UPEUS RUNOJA.
    + Pidän tosta et toisin kuin mulla niin sul on semi vähän noita tunnisteita mut ne on tosi selkeitä et jos haluu novelleita niin tässä ne, jos haluu runoja niin täälläpä ne jne :D
    + Sul on tosi monenlaisii juttuja täällä ja mä pidän siit kauheesti, esim pikkulumin kirjotukset, kirjansivurunot, päiväkirjamerkinnät jne <3
    + Uus ulkoasu on nättiii! :D
    + Postauksien kuvat on tosi ihania ! :3
    + Sun blogin nimi on tosi ihana, sillee tosi lyhyt mut selkee ja tosi ihana!
    (+ OON IKUSESTI NIIN KIITOLLINEN ET SAIN JULKASTA MUN RUNOJ SUN BLOGISSA JEEE x3)

    Anyway, sun blogis on ihana upeus ja siis mun lemppari postaus on Sydän kuin lasia -postaus, se on UPEA. Palaan sen pariin aina välillä <3 Olet upeus kirjoittaja <3<3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äääksss ihanaa😭❤️ kiitos ihan kauheasti kehuista ja kans tosta postausväli-palautteesta <3

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

runo

päiväkirja

Q&A