kuurailua: hyönteinen, kukka, lokki ja naapurikunta
Moipöö, ja välkömmen to kuuran runot again ;D Kerrompa tähän alkuun mun päivästä, ellei siitä ole haittaa hihi :3 Tänään oli aika perus päivä, olin koulussa ja meillä oli englanninkoe (meni yllättävän hyvin hihi :D) ja olin kans pitämässä semmosta kaveritaitobingoa välkillä eri luokille (koska oon tukioppilas ja meillä on tällä viikolla kaveritaitoviikko <3) Meil oli ruokana jauhelihakeittoo, mut ite syön sitä kasvisruokaa nii se oli jotaki papu-herne-keittoo ja oli siin kans perunaa ja jotaki soijaproteiinin näköstä? :3 Koulun jälkeen lähin pitää kerhoa (pidän kamun kaa sellasta käsityökerhoa alakouluikäsille lapsille :D) ja tehtiin siellä joulutonttuja! Tän jälkeen menin kirjastolle oottelee kyytiä kotiin, ja kotona oon nyt kuunnellu musiikkia ja selaillu pinterestii :3 Mut se mun päivästä! Ja seuraavaksi runoihin: Tänään mulla on tämmösiä random runoja jotka kertoo random asioista, esim kärpäsestä :D Toivottavasti pidätte <3 kuva: kuura Neilikoita Neilik...