Uhrauksia ja hohtava tyttö
Hei vain ja anteeksi että tämä postaus tulee sunnuntain sijaan maanantaina, eilen oli tansissa näytöspäivä ja sen jälkeen olin väsyneempi kuin pitkään aikaan :') Tällä hetkellä olen kipeänä, taas, ja siis en tiiä kuvittelenko vai onko multa lähtenyt makuaisti??? koitan syödä chilinuudeleita ja en maista sitä chiliä juuri ollenkaan? Tälleen ei oo ennen käyny, tuntuu jännältä :') Mutta siis, tässä postauksessa kaksi tälläistä runoa/puolirunoa/hassua tekstiä :) En ikinä tiiä että kuinka paljon mun kannattaa sanoa omia mielipiteitäni näistä...Voisittekin itse asiassa kertoa mulle, että tykkäättekö siitä et kerron mitä mieltä oon omista runoista / mitä yritän milläkin runolla sanoa, vai pitäiskö sanoa mahdollisimman vähän? joka tapauksessa, nauttikaa tai älkää ja kommentoikaa jos on mitä tahansa ajatuksia <3 kuva: minä Uhrauksia kevätjumala, sade ja mullan huumaava tuoksu kertovat, että olet palannut uhraan sinulle pitkät vaaleat haastavat hiukseni, ja muistot merenkaipuusta u...