kuurailua: sekunnin sadasosa
Heipsis <3 Toivottavasti teillä on ollut mukavan hyvä joulu :3 Tän viikon runoilla ei sinänsä oo yhtä samaa aihetta, mutta ehkä niitä yhdistävä asia olis semmonen ajan kuluminen ja kuinka sitä käyttää :) _________________ Minä ja hän sitten minä ja hän tanssittiin ikuisuudenkin jälkeen tajusimme että aikaa oli kulunut vain kakskyt minsaa mut sun piti jo lähtee harmillista ikuisuuksia ne muodostuvat oikeasti vain toistaan erilaisemmista hetkistä ovat eri pituisia mutta eivät suhteellisia toisen hetki on toisen ikuisuus me olemme pelkää ikuisuutta ikuisuudelta tuntuvat minuutit sun kanssa ikuisuudelta tuntuvat minuutit kun oot poissa ikuisuusikuisuusikuisuusikuisuus kehtaanko edes kysyä mihin aikaan tulet huomenna onko sillä lopulta väliä? kun kuitenkin luotan että saavut aina sitten loppujen lopuksi tai siis hhmh loppujen lopuksi? mitenniin loppujen lopuksi lopun loppu kun saavut niin kaikkihan vasta alkaa ompa kumma sanonta pinkkii pilvii ne eivät kestä ikuisuutta ne hajo...