Tekstit

Näytetään blogitekstit, joiden ajankohta on maaliskuu, 2025.

runoja, ja hei taas!

Kuva
 Heiiiii! Eihän siihen menny kuin vuosi, että palaan takas tän blogin pariin :´D  Syynä ei todellakaan ole ollut se, etten olisi kirjoittanut, oon siis kirjoittanut useampaakin pidempää tekstiä ja kasan sellaisia lyhyitä runoja yms, mutta ei ne oo sitten tuntunut sellaisilta, jotia haluaisin julkaista. Syynä tälle tauolle on tosiaan vain kiireinen kasiluokka ja se, että tekstien julkaiseminen ei ole kauheasti innostanut. Varsinkaan, kun mun blogilla on ihan muutama lukija, ei oo tuntunut erityisen korkealta mun tärkeysjärjestyksessä, että postaisin blogiin yhtään mitään, ja kun tauko pitenee ja pitenee niin lopulta blogi alkaa vähän unohtua :,)  nyt innostuin taas tänne kirjoittamaan, ja oikeastaan kiitos siitä kuuluu cherry-nimiselle kommentoijalle, jolta sain ensimmäisen kommentin hyvin pitkään aikaan, eli kiitos sulle, että muistutit tän blogin olemassaolosta :D Miten teillä on kevät alkanut? Mulla tosi kivasti,  koska rakastan kevättä ihan koko sydämestäni, ja tä...