Tekstit

Näytetään blogitekstit, joiden ajankohta on lokakuu, 2023.

Vaahteran oksalla tapasin keijun

Kuva
  Heippa vaan kaikki, ja pahoittelen et tässä on menny KOKONAINEN KUUKAUSI kirjoittaa uus postaus.. Oon kyllä kirjoittanu kaikenlaista, mut en oikeen mitään semmosta kunnollists kokonaista tekstiä vaan enemmänkin semmosia pätkiä. Mut tässä on nyt tämmönen teksti, jota kirjotin viikonloppuna neljän tunnin automatkalla. Tää ei tosiaan oo täydellinen, tai välttämättä edes hyvä, mutta aattelin kumminki julkaista :)  Kerron kans nyt nopee vähän kuulumisii, eli menee kivasti, koulussa on kyl ollu nyt tosi paljon kaikkee mietittävää, ja tietysti koulu ja harrastukset menee nyt tän blogin edelle, eli saa nähä et kuinka pitkään kestää ennenkuin taas seuraavan kerran julkaisen. Mut nyt se teksti: Kuva:minä :) Tämän päiväkirjan omistaa:          Sirppu <3 / 24.8 / Mun luokal on yks keijukainen. Se on ihan outo, siis hyvällä tavalla. Sillä ei oo siipiä, mut ihan hyvin sillä vois olla. Sillä on vihreet silmät ja punaiset hiukset. Se joka tunti kirjoittelee jotai...