Yöperhonen
Heiii vaaan, miten kesä on mennyt? :) Mulla kesäloma alkoi leirillä ja interrail-reissulla. Menin siis mun perheen kanssa laivalla Tukholmaan ja sieltä junalla Berliiniin, Prahaan ja Hampuriin. Reissu oli ihana ja mielenkiintoinen, mutta oon ilonen että oon takas kotona :) Tässä teille runoja ja yksi tollanen hämmentävä teksti jota ei varmaan kannattais julkaista, se on tollanen raapustus jota ei ole hiottu mitenkään, mut no minkäs teet, julkaisen sen kumminkin :) Kuten yleensäkin, kertokaa palautetta jos tulee mitä tahansa mieleen ja ihanaa kesän jatkoa!<3 kuva: pinterest ☀ sinä hetkenä jolloin vain kuunvalo valaisee hämärää huonetta lepatan kohti himmeää valoa kuunkajoa ikkunan raosta kaunis, kuulas, harmaa yöperhonen, se minä olen. lepatan kohti kuuta öisin sen himmeää hehkua pian hehkun itsekin yöperhonen, toisin kuin päiväperhonen, ei koskaan saanut sellaista voimaa jolla kestäisi polttavan auringon. siispä se hiipii yön koittaessa tuijottamaan kaukaista kuuta....