hih :)
Moi vaan :) (loppui ideat otsikon kanssa) En oo muutamaan vikkon kirjoittanut tähän blogiin oikein mitään, lähinnä koulujen alkamisen takia. Mut nyt päätin kirjoittaa tämmösen päiväkirja-tyyppisen postauksen, jossa kerron tästä päivästä sillä tyylillä, ettei tää olekaan blogi vaan mun yksityinen päiväkirja. En tiedä, mikä ihmeen idea tämäki oli, mutta kai joku voi vaikka saada tästä viihdettä tai jotain? Ja eihän tätä mun blogia kumminkaan kovin moni lue, niin että ei sillä väliä :) kuva:minä Heräsin yöllä ekan kerran siihen, kun mun puhelin oli päättänyt varttia yli 2 yöllä, että nyt on aika tehdä joku hitsin ohjelmistopäivitys. On varmaa sanomattakin selvää, että tää oli todella mukava herätys. No joo, sain sit nukahdettua ja heräsin oikeeseen aikaan 6.00, että ehtisin 7.15.bussiin. Koulussa ei nyt ollu mitään sen ihmeellisempää. Mulla on aika kiva luokka, jos muutamaa tyyppiä ei lasketa. Oon pikkuhiljaa alkanut sopeutumaan yläkouluun, onneksi. Näin välkällä semmosen tyypin, jol...