katkeransuloista
Heippa vaann, ja tervetuloa tähän runotekstiasiapostaukseen :3 Mun tavoite olis, että blogiin tulee uusi postaus joka sunnuntai, mutta kuten voitte huomata niin tää on vaikee tehtävä :') yritän parhaani mukaan saada tän viikon sunnuntaiksi uuden postauksen, että tähän postausväliin tulis joku logiikka, mutta saa nähä sit... Tämän postauksen teksti ei ihan ole runo mutta ei ihan tekstikään, joku välimuoto siis :D Kertokaa mielipiteitä tai ajatuksia! myös kuulumisia on ihana lukee <3 kuva:minä (mun viherkasvit :D) ☆ olen pikkutyttö sellainen vaalea takkutukka ja leikin yksinään huoneeni vilisee pelkoja ja keijuja möröt hiipii ikkunasta sisään turvaan ja piiloudumme yhdessä sänkyni alle makaan siellä sängyn alla ja kirjoitan keijuista lauluja ... olen yhtäkkiä vanhempi ja sängyn alla on pölyä vaan mörkökin on kadonnut yritän muistaa keijulaulun sanat mutta olen kaiken unohtanut ... mutta sitten onneksi olen taas pikkutyttö leikkimässä auringonhehkuisessa huoneessani kiipeän ikkuna...