kartonkitähtiä
Hei vaan :) Tänään (taas vaihteeksi) runoja! Nää kaikki kertoo enemmän tai vähemmän aiheesta toivo . En tiiä, jostain syystä lähiaikoina puhelimen muistiinpanoihin on ilmestyny paljon toivosta kertovia ajatuksenpätkiä/runoja :D Kerro kommenteissa jos on jotain ajatuksia, ja hyvää alkukevättä <3 (huomenna on maaliskuu??) kuva: minä ☆ kartonkitähdet keinotekoiset tuikut taivaankannella säteilee kartonkitähdet kauniit muttei aidot itse ne sinne liimasin öitäni valaisemaan kartonkitähdet pinkit, siniset, keltaiset pahvista leikatut liimasin ne taivaalle loistamaan ole hyvä vaan kartonkitähdet keksityt valonpilkahdukset lapsellista leikkiä jostain syystä ne lohduttaa kartonkitähdet on valaisseet pimeää maailmaa jo monenmonta yötä nyt ne pikkuhiljaa tippuvat alas taivaalta maan kamaralle niiden hohto himmenee kimallus katoaa ja pian ne on taas pelkkää pahvia eikä missään ole jälkeäkään toivosta ☆ menen ja pyydystän sinulle haavilla s...