Tietoa blogista

Jos luet nyt ensimmäistä kertaa Lumikuu-blogia, niin suosittelen lukemaan tämän sivun läpi :)


Mitä lumikuu-blogiin julkaistaan?

Tähän blogiin julkaistaan lähinnä luovia/kaunokirjallisia tekstejä kuten runoja, novelleja ja muuta vastaavaa. Lisäksi saatan silloin tällöin kirjoittaa mm. kirjoista, musiikista, kuulumisista, jne. Mikään postaus ei ole mahdottomuus, mutta erityisesti runot painottuvat tässä blogissa. 

(Jos on postausideoita, niin ehdotuksia saa ehdottomasti antaa!)


Kuka blogia pitää?

Blogin julkaisujen takana olen minä, Lumi. Olen v. 2010 syntynyt, eli tällä hetkellä ysiluokkalainen tyttö :) Olen haaveillut kirjailijuudesta viisivuotiaasta asti, ja kirjoittanut ahkerasti vähän kaikenlaista. Siitä myös idea tähän blogiin on alkujaan tullut :3

Lisäksi täällä julkaistiin n. puolen vuoden ajan upean ystäväni kuuran runoja. Hänellä on nykyään oma blogi, jonne pääset täältä :)

Jos tahdot tietää musta lisää, suosittelen että käyt lukemassa mun Q&A- postauksen täältä.


Milloin blogiin tulee uusi julkaisu? postausväli?

Lähtökohtaisesti julkaisen blogiin kerran viikossa, eli joka sunnuntai. Tämä saattaa kuitenkin vaihdella :)

Blogissa on kuitenkin pitkän aikaa ollut aika kaaottinen linja, eli postauksia on tullut milloin nyt jaksan niitä tehdä. Vanhempien postauksien ajankohdista on siis turha etsiä logiikkaa, ne on julkaistu milloin sattuu :')


Miten voin antaa blogista palautetta/esim. postausehdotuksia?

Jos tahdot antaa palautetta tai korjausehdotuksen jostakin tietystä postauksesta, luonnollisesti siihen tiettyyn julkaisuun kommentointi on suorin keino.

Jos tahdot antaa yleistä palautetta, kysyä jotain tai antaa postausehdotuksen, voit lähettää sen Lumikuun lukijoille- sivulle. Tällöin kommentti on siis julkinen, ja näkyy kaikille. 

Jos taas tahdot sanoa/kysyä jotakin suoraan minulta, se onnistuu sähköpostin kautta. Osoite on lumikuu.blogi@gmail.com

(Sähköpostiin saa lähettää mitä vain, luen niitä mielelläni! älä siis epäröi, jos mietit lähettääkkö vai eikö.)


Blogin tekstien tekijänoikeudet?

Tämän blogin kaikki tekstit, ellei toisin mainitaovat minun kirjoittamiani tai Kuuran kirjoittamia, eli:


-tekstejä ei saa kopioida ilman lumin/kuuran lupaa 
-tekstejä ei saa myöskään julkaista muualla ilman lupaa, ne on tarkoitettu lähtökohtaisesti vain tähän blogiin.
-tekstejä saa jakaa vapaasti, ja inspiraatiota saa tietenkin ottaa jos sellaista tästä blogista löydät :)



Blogin kuvien tekijänoikeudet?

Tämän blogin kuvat ovat joko:

-sivulta, josta saa ilman lisenssiä ilmaisia kuvia(mm. istock, pixabay)

tai

-lumin/kuuran itse ottamia, jolloin kerron sen kuvan alla

tai

-pinterestistä, jolloin pyrin mahdollisimman tarkasti linkkaamaan sen pinterest-käyttäjän, jolta kuvan löysin. 
(tiedän että tää on silti vähän hankala asia, koska en voi esim. tietää, onko kyseinen henkilö kuvan alkuperäinen omistaja jne.) pyrin siis käyttämään omia kuvia tai ilmaisia kuvia, mutta vanhemmissa postauksissa näkyy myös pinterestistä löytyneitä kuvia, mitä pyrin nykyään välttämään.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

runo

päiväkirja

Q&A