haikuja :)
Hei vain :) Tälläkertaa haikuja! En edes muista milloin olisin viimeksi kirjoittanut haikuja, saati julkaissut niitä tänne :') Kuten aina, kommentointia arvostetaan suuresti <3 kuva: minä ☆ ruusut kuihtuvat hetken oli kaunista nyt on karua ☆ puhe lakkasi oletko langan päässä kuvittelinko ☆ uskallanko nyt vai ehkäpä huomenna jäin taas nukkumaan ☆ taivas sininen on liian lumoava jäin tuijottamaan ☆ sanoisitko joo jos pyytäisin satamaan katsomaan merta ☆ aamu kauniimpi kuin kukaan taikka mikään vaalea taivas ☆ selkä kaartuu kuin venyttelevä kissa auringon suuntaan ☆ hymyilen kun se pieni valonpilkahdus astuu huoneeseen ☆ verhot ei peitä taivaan silmää polttavaa auringon lämpö ☆ keskiyön aika ravista hereille nyt mennään uinnille ☆ haaveiletko sä muustakin kuin valosta minusta ehkä ☆ mustaa jäätä on kadun laitamilla taas ja sydämessä ☆