Tekstit

Näytetään blogitekstit, joiden ajankohta on huhtikuu, 2026.

haikuja :)

Kuva
Hei vain :) Tälläkertaa haikuja! En edes muista milloin olisin viimeksi kirjoittanut haikuja, saati julkaissut niitä tänne :') Kuten aina, kommentointia arvostetaan suuresti <3 kuva: minä ☆ ruusut kuihtuvat                              hetken oli kaunista nyt on karua ☆ puhe lakkasi oletko langan päässä kuvittelinko  ☆ uskallanko nyt vai ehkäpä huomenna jäin taas nukkumaan ☆ taivas sininen on liian lumoava jäin tuijottamaan ☆ sanoisitko joo jos pyytäisin satamaan katsomaan merta ☆ aamu kauniimpi kuin kukaan taikka mikään vaalea taivas ☆ selkä kaartuu kuin venyttelevä kissa auringon suuntaan ☆ hymyilen kun se pieni valonpilkahdus astuu huoneeseen ☆ verhot ei peitä taivaan silmää polttavaa auringon lämpö ☆ keskiyön aika ravista hereille nyt mennään uinnille ☆ haaveiletko sä muustakin kuin valosta minusta ehkä ☆ mustaa jäätä on kadun laitamilla taas ja sydämessä ☆

huoneennurkassa kirjoitettuja runoja

Kuva
Heippa vaan :) Taas jälleen on aika runopostaukselle! Näillä runoilla ei ole varsinaista yhteistä teemaa, mutta kaikkia yhdistää se että oon joko kirjoittanut tai ainakin viimeistellyt ne mun huoneen nurkassa :D  Mitä teille lukijoille kuuluu? Lisäksi, kuten aina, on ihana kuulla mitä tahansa palautetta runoista :) kuva: minä?? (tämä löytyi mun puhelimen kuvista n. vuoden takaa, mut en tiiä missä olisin tälläsen ottanu? ehkä kaverin ottama mut mun puhelimella??) runo vaihtuu tähden kohdalla! ★ jäätä nyt kun kevät saapui taloni taakse ja muutti takaisin puutarhavajaan kylmyys ja jää katosivat ei ole enää pakkasta lämpö on toki mukavaa mutta minä olen jäätä plusasteiden takia minäkin muutun nestemäiseksi ja valun sormiesi läpi takaisin jokeen ★ yöuinti se railo minussa jota en ole onnistunut peittämään herää silloin tällöin ja kaipaa  yöuinnille sinä vedät railoa puoleesi se tahtoo että sukellan sinun sydämeesi ja katson löydänkö aarteen vai hukunko kelluminen tuskin on mahdolli...

Kevätmusiikkia!

Kuva
 Heiii vaaann <3  HUHTIKUU ON TÄÄLLÄ!   Ihanaaa, kevät on aivan upee vuodenaika ja oon tosi innoissani tästä valosta ja lämmöstä :) Tervetuloa lukemaan tämän blogin ensimmäistä musasuosituspostausta! Kevään kunniaksi suosittelen tässä sellaista musiikkia, joka mun mielestä sopii kevääseen hyvin ja tuo kevättunnelmaa :)  Tähän inspiroiduin alunperin kuuraviljan runoblogista , koska hän teki jokin aika sitten musasuosituspostauksen :3  Olisi ihana kuulla teidän lukijoiden musasuosituksia kommenteissa! <3 kuva:minä ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Aluksi neljä albumisuositusta! kuva wikipedia , albumi täällä 1. The Cranberries:  Everybody else is doing it, so why can't we?  Kun puhutaan keväisestä musiikista, niin mun mielestä tässä albumissa on jotain tosi selkeetä keväthaikeutta ja sellasta puoliks onnellista puoliks surullista tunnelmaa. Mun mielestä kevä...