kuurailua: sydämeni hyppii ilosta
Heipsulii ja hyvää halloweenia Kävipä tänä syksynä sillee jännäli hassuli kiva juttuputtu että otin ja ihastuin <3 No, long story short, asiat ei päätyny parhaimmalla tavalla ja mut torjuttiin, ja nyt oon siinä tilanteessa et mun runokansio on TÄYNNÄ rakkausihastumishattarapööpöö -runoja :’D Joten vaikka tämä rakkaustarina nyt (ilmeisesti) loppu, niin eiköhän laiteta näitä hattarantäyteisiä runoja maailmalle! Tässä teille neljä upeus runoliinia, tärrätää :3 Ainiin! ja hauska fakta vielä: yhden runoista nimi on Sydämeni hyppii ilosta. Ja vaikka tämä on myöskin yksi Onnentyttö Dunne -kirjasarjan osan nimi, niin ajattelen tätä lausetta semi usein? Eli aina silloin, kun mulla on olo kuin sydämeni hyppisi ilosta :D Eikä se ees liitty siihen kirjaan mitenkään :3 Se on sellaista kuplivaa hykerryttävää ilon tunnetta, jolloin sä vaan heräät siihen hetkeen ja tajua että "ei vitsit, oon niin ilonen". Tämmönen hetki mulla oli viimeks viime viikonloppuna meidän isoskoulutu...