kuurailua: haikuja, et näe tähtiä

Heipsis kaikki lukijat jälleen kerran <3

Tänään kuuralla, eli minulla, on teille tarjolla haikuja! En kovin paljon sellaisia ole kirjoittanut tai edes lukenut, joskus jossakin Koiramies-sarjakuvassa taisi olla haiku tai pari, eli on siis vähän vieras kirjoitusmuoto tämä :) Mutta eipä se estä, tässä mun haikukokeiluja teille! 




kuva: kuura



_____________________

kulmikkaat hanskat

eivät mahdu käsiini

heitän ne kaivoon


suljen silmäni

tajuan olevani

kaupunkilainen


pysähdy nytten

montako koiraa näet

katso taivaalle


mä lähden nyt pois

jos säkin lähdet poikkeen

joskus tavataan


__________________

lempilauluni

onko suunnitelmasi

sydän varastaa


aijotko sinä

huomioni kaapata

esim huomenna


hämäät minua

yliajattelen vaan

aivan kaiken taas


menen nukkumaan

sanotko hyvää yötä

tai vaik huomenta


ootko veteni

elämänjanoinen oon

mulla on jano


______________________

talvehdin täällä

siipiesi suojissa

et sä mua lyö


kova pakkanen

olenkohan itsekin

jääkuningatar


sormet kohmeiset

eivät sula edes kun

niitä silität


kuuraa hiuksissain

kaipaan pieneen pesääni

joku talloi sen


sydämeni on

jäiseksi muuttumassa

pelasta minut


______________________

tähtien kanssa

lennät pois kauas sinne

missä olen nyt


lensin jonnekin

näen alhaalla sinut

olet tähtiä


kulman takana

poskellasi kyynel

halaan sinua


tunnen rakkautta

ja jotakin kirkkaampaa

ootko se sinä


tunnetko tämän

kauniissa kuutamossa

et näe tähtiä





Kommentit

  1. olipa söpöjä <3 noi jotka liittyi talveen/jäähän oli erityisen kivoi :)
    btw luin kellopelisydämen, ja oli muuten hyvä! juoni jännittävä, muttei mitenkään paras, mutta tykkäsin sen hahmoista tositosi paljon!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista Usva! Ihana kuulla et luit Kellopelisydämen, se on tosi hyvä kirja <3 Jos innostuit niin siitä on kans kakkososa, Talven taitto :D En oo ite lukenu sitä mut jos innostut lukee sen jossakin kohtaa niin kerro oliko hyvä!

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

runo

päiväkirja

Q&A