kirjansivurunoja
Hei vain, anteeksi lyhyestä tauosta postauksissa taas vaihteeksi :D
Tänään hieman erityylisiä runoja, eli blackout poetrya. Ideana on siis tehdä runo kirjan sivulle peittämällä mustalla tussilla ne sanat joita ei tarvitse, ja lopuista sanoista syntyy sitten runo. Musta näitä on silloin tällöin aika hauska kirjoitella, näissä ei voi olla niin vaativa, ja tulee erilaisia kuin yleensä. Nauttikaa tai älkää ja kertokaa mielipiteitä tai kuulumisia! :3
![]() |
| kuvat:minä |
runon alapuolella näette alkuperäisen runon kirjan sivulla, ja kuvasta huomaa myös milloin runo vaihtuu :)
--
tummien silmien katse
pudisti päätään
suruissaan.
sen hento ääni
kuului jumalattarelle.
olennolle, joka
kullanhehku,
aurinko oli.
kasteenhehkuinen, silkinsileä.
kuin hehkulamppujen hämähäkinseittejä,
musiikkia ei kuule.
olen valehdellut sinulle
silmät ummessa
kuin toivoton tapaus
viimeksi kasvot varoitteli,
että tyttö jää yksin.
illalla odottaa.
miten niin?
haikailua vain
sortumatta matkan varrella
rakkaustarinaan.
sellainen oli korusanoja,
tunteita, loukkauksia
edellisiltana
sydän alkoi poikkoilla
mitä hän oli tehnyt?
oli aina ihmisiä,
joita rakastan
niin kauan kuin oli kesä
elämän suurin haave
oli ollut koti.
hän oli lapsi.
onnekas, kun
on vaikea jättää hyvästit
ainoastaan särö,
riipäisevä murtuma
haavoittuvaisuuden hetki oli ohi,
koski enemmän.
kaipaat kovasti sanoja







hienoja :) toi vika iski... upeeta <3 aina ku ite yritän tälläsii, jää joku sana puuttumaan yms.... btw minkä kirjan tuhosit tätä varten? :D
VastaaPoistaJoo, must näissä runoissa on just kivaa se että pitää tyytyä epäselvyyksiin, haastaa sitä ettei tarvii olla täydellinen :) ja siis hauskaa kun kysyt, tuhosin sellasen kirpparilta ostetun Kirjakauppa Bloomsburyssa-kirjan :D joku oli jonkin aivokatkoksen takii suositellu sitä mulle, mut lopetin ekan viiden sivun kohalla(en suosittele kenellekään)
PoistaMut hyvään tarkoitukseen tuli eikä maksanu ku 50snt :)
Nii ja siis kiitos kehuista😭
Poista