Hei vain ja tervetuloa runopostaukseen :) Poltin kynttilöitä ja kuuntelin musiikkia, ja samalla kirjoitin muutaman runon jotka saatte nyt lukea. Nässä ei ole varsinaista teemaa, mutta mun mielestä kaikissa on joku samankaltainen tunnelma, ehkä?
miten ihmisillä on alkanut uusi kouluvuosi/vuosi ylipäätään? mulla itellä muuten ihan hyvin, paitsi että tänhetkinen jakso on selkeesti rankempi kuin joulua edeltävä, ja oon kans nyt puolikipeenä ja tulossa varmaan kipeäksi :')
Mutta siis, runoja! nauttikaa tai älkää, ja kuten aina, kaikenlaiset kommentit on arvostettuja :3
Runo vaihtuu tähden kohdalla :)
 |
| kuva: minä (varjoja mun huoneen katossa :D) |
☆
annan mun siivet sulleen koskaan oppinut lentämään
joten lennä kauas
ja jätä mut ikävään
lähetä kirjeitä perään
voin esittää,
et ne riittää mulle
vaikka tahdoin
jotain ihan muuta
oon onnellinen
kunhan et putoa
näin mä itselleni väitän,
kunnes joskus tajuan
että mulla ei ole sua
eikä enää edes mun siipiä
☆
kuulen kaukaa laulua
kuin tuutulaulu
mut vaivun suruun unen sijaan
tuhkaa,
himmeää valoa
raunioita
raunio olen minä
kyyneleet valuu perustuksiin
tulee kosteusvaurio
tai vesivahinko
ja tuutulaulu, se sen kun jatkuu vaan
surua se lumoaa esiin piilostaan
itkupisarat tihkuu maailman reunoilta
tuutulaulun laulaja
on kuin käärmeenlumooja
laulu vangitsee
kyynelkanavat aukeaa
tuutulaulu saattoi loppua
en tiedä, en kuule
nyyhkytysten alta
mitään
☆
Onko muistot valheita
Onko olemassa harso, joka
estää mun silmiä näkemästä
tän maailman oikein
Ja näenkö sua
vai oletko varjo
varjoteatterin prinsessa
Näytät tosi kauniilta
kuin kuvalta satukirjassa
Sulla on ympärillä valtakunta
Varjot kuuliaisesti tottelee
kun käsket niitä sotaan
Sieltä linnasta
katselet ulos linnan tornista
tänne varjoteatterin katsomoon,
täällä olen vain mä
Hymyilet, ilmeessä aavistus sääliä
pian tajusin miksi
kun varjoritarit saapui, ja leikkasi sydämen irti rinnasta
oli liian myöhäistä paeta
☆
Murhaaja silittää
sitä, jonka sydämeen
sen veitsi ei pysty
murhaaja itkee sen sylissä,
jonka ihoa
ei saanut rikki
murhaaja on elämässään
lähinnä rikkonut kaikkea
tuntuu varmasti oudolle
ettei saa ihmistä hajalle
murhaajaa ei auta syytökset
eikä hän kaipaa sääliä
hän kaipaa toivoa
toivoa siitä, että tämäkin murhaaja voi vielä
haudata aseensa
☆
siis... mä oon sanaton. SANATON. kun luin ton vikan. siis. mitä. Miten joku voi kirjoittaa näin iskevästi (ei iskevä ole hyvä sana kuvailemaan, en tiiä mikä olis)? aivan upeeta. jälleen kerran. ja voi että kun tuo tuutulaulu-runo oli kaunis <3 siis joo. en ymmärrä. olet älyttömän hyvä kirjoittamaan.
VastaaPoistabtw... miksköhän tää kellonaika on 10t myöhässä näissä kommenteissa? :o
Poistaääks, kiitos ihan kauheesti kehuista😭❤️ merkkaa mulle tosi paljon että pidit ja kommentoit :3 ja siis joo en ymmärrä yhtään tätä bloggerin kommenttijuttuu :'D
Poistaja ihan ok on koulu alkanut, jos ei oteta huomioon sitä, että oon ollu influenssassa viikonlopusta asti... Toivottavasti et tuu kipeeksi, paranemisia puolikipeydestä <3 niinmuute, tosi aesthetic kuulostaa toi kynttilät & runojen kirjoitus... anyway sori jos sua häiritsee että mä aina täytän kaikki sun kommenttiosiot :')
VastaaPoistaANTEEKS NYT SIIS EI TODELLAKAAN HÄIRITSE ETTÄ KOMMENTOIT?? musta on niin ihana lukee sun kommentteja, ja jos et kommentois tänne niin tääl blogissa olis tooodella hiljasta :`)
Poistasiis voieii parane pian influenssasta, ei kuulosta kivalta koulunalotukselta😭
ja kyllä, kynttilät ja runojen kirjotus oli aika aesthetic, tietty paloturvallisuus on toinen juttu sitte... :D
Okeii :) se oli sit vaan mun yliajattelukyvyt parhaimmillaan... ja jeps, ei tää influenssa oo hauska ollut, mutta se on hellittämässä, ainut vaan että mulla meni ääni :')
Poista