kuurailua: naura maailma pois
Heiii ja tervetuloaaaaa kuuran runojen pariiin :D
(jos et tiedä mistä on kysymys, niin käy lukemassa "kuura?"-sivu! :) )
Mun ensimmäinen runo täällä blogissa on myöskin ensimmäinen jonka olen mun tietokoneelle riipustanut joskus aikoja sitten :3 Se kertoo hänestä (voi hän on niin ihana) ja auringosta ja nauramisesta. Ja siitä kuinka ihanaa on että on tänään.
![]() |
| kuva: kuuran ottama |
Naura maailma pois
Silmänsä hänellä ovat kuin osmankäämit rantaojassa: ruskeaa ja häivähdys vihreää. Näky saa minut niin sekaisin että melkein kuolen. Tuuli heiluttaa tukkaa. Rakastan tuulta. En muista mitä juttelet, vaikka sanoit ihan äsken kaiken. Sumua vain, mutta ei sei haittaa. Varmaankin se kuuluu rakkauteen.
Jos et kuuntele girl in red niin varmaan räjähdän.
Aika koomista etten itse edes tykkää punaisesta ylläni
mutta onneksi ajatus on tärkein.
Rakastan aurinkoa
koska se rakastaa sua.
Se tekee sun hiuksista häikäisevät
ja haluan vain upottaa mun kädet niihin
ja
mmhhhm
maku
Jospa me vain makoillaan täällä rantahietikolla kunnes kuollaan tähän onneen
onni sattuu
perkele
jos et tiennyt niin koita muistaa.
Onneksi meillä on tänään
koska tänään on hyvä päivä olla olemassa
Koska jos ei olisi tänään
ei olisi myöskään huomenna
tai ensi tiistaina.
Voisin lentää kuin lintu
merelle ja huutaa onnen pihalle
lokki
skriii skrii
vaikka se tuntuu ihanalta, vapaus tuntuu sadulta
koska sitä se ehkä onkin.
Sitten loppujen lopuksi
Jos vain voitaisiin
menisitkö kanssani kerrostalojen katoille
me istuttettaisiin sinne auringonkukkia
ja naurettaisiin maailma pois
~ ~ ~
Olisiko sulla lainata
kengännauhoja
Kun hukkasin omani
Vaikka se on vale
sua naurattaa
Naura maailma pois.
Onneksi on kesä
Onneksi meillä on tämä päivä
Jotkut pojat pyöräilee tuolla alhaalla
Eikä ne tajua olla kiitollisia
Että joku odottaa niitä kotiin
Voisiko aurinko jo laskea?
Että näkisin sen leikkivän sun hiuksilla
Ja huulilla
Shhhhh
hiljaisuus
jota kukaan ei halua nähdä
ja tulevaisuus
jota kukaan ei tahdo kuulla
hiljaisuus on joskus parempi kuin äänet
äänet täällä
ääööääööshshshshdrrps
ja sitten ne pään sisällä olevat
kuka ne hiljentää
en jaksa tätä kokonaisuutta
äly puuttuu
vääriä tekoja väärinä hetkinä
väärät sanat väärään aikaan
aina on väärä
milloin oikea
mutta meidän keltainen olemuksemme huutaa maailmalle että haistakaa paska
vihreät tölkit ojassa
kertovat vain siitä
että maailma tuhoutuu
mutta ei tänään
varmaankaan
ja vaikka jos
niin naura maailma pois

Tää oli kaunis! :D
VastaaPoistaOiiii kiitosss❤️❤️
PoistaJa muuten mä harrastan kanssa kitaran ja pianon soittoa:3
VastaaPoistaVau ihana kuulla :D Kauanko oot soittanu? 🎵
PoistaPianoo oon soittanut jo pitkään, kitaran aloitin jouluna:)
PoistaEikä, siis mäkin oon soittanu pianoo pidempään mut alotin kitaran tasan vuos sitten :D <3 Aika kivaaa :3
PoistaOi, tää oli ihana!! <33 rakastin kuinka hyvin kaikki tunteet välittyivät tästä tekstistä!
VastaaPoistaKävin lukemassa tuon Kuura-sivun, ja "epäruno" on mahtava nimitys :D Koska mäkin kirjoitan epärunoja, koska musta tuntuu että ei niitä mun raapustuksia voi runoiks kutsuu :') Mutta tätä vois, mun mielestä tää on ihan kelpo runoksi :) ja sitä paitsi, runolle ei oikeen oo ees sääntöjä... kyllä melkein mikä tahansa säkeisiin jaettu teksti voi olla runo :D apua nyt mä höpötän ihan liikoja (ja sekavia)... no, anyways, hyvää syksyy kaikille <3 (ja ääää kuinka kaunis syksyn aika nyt on, ainakin missä itse asun on ollu niin upeen näköstä!)
Voi Usva et sä mittää höpötä liikoja vaan on ihan sika ihana kuulla sun ajatuksia!! <3 Eli kiitos tuhannesti oikeesti ihanaa :3 Syksystä, niin täällä on tippunu lehdet jo puista ja kuuraa (heh :D) tarttunu maahan, ja rehellisesti pidän enemmän siitä lehdet puissa ja ei pakkasta -syksystä 🍂
PoistaOnneks tää kestää vaan hetken ja pian on jo kevät ja purot solisee :3 (no ehkä se ei nyt niin pian täällä ole mutta anywayyy) Kiitos siis Usva ja nähään ens epärunojen parissa <3
No joo, nyt viime viikolla alko tulla kuuraa nurmikoille ja on jo aika kylmä! Mä ikävöin jo nyt kesää, mutta on talvenkin tulo ihan ok, koska pianhan on jo joulu :D
PoistaOiii joulu on ihanaaaa :3 Mä ite en kaipaa kesää niin paljon, mut mun lempi vuodenaika on kevät-kesä! Eli ei kevät enää mut ei kesäkesäkään :3 Sitä odotan✨ Ja talvessa sitä et pääsee laskettelemaan <3
PoistaAiniin hups, siis terkuin kuura, unohin nimimerkin laittaa tohon :3
Poista