Runoja tähtitaivaalta

Moi ja tervetuloa runopostaukseen-taas kerran :) Ennen kuin mennään runoihin, niin kuulisin mielelläni lukijoilta ideoita. Eli minkälaisia postauksia tahtoisitte lukea jatkossa? Oon avoin kirjottaa aika lailla kaikkee, ja olis ihana kuulla ideoita niiltä jotka joutuu näitä tekstejä sit lukemaankin :)


Tällä kertaa mulla on teemakin näille runoille, eli tähdet :) toi vika kertoo tosin enemmän yöstä, mutta sopii tunnelmaltaan noihin muihin :D

Kerro mielipide tai jos herää mitä tahansa ajatuksia!!



kuva:pexels.com


en ole sun tähti

en loista sun suuntaan

sun varjossa en jaksa säihkyä

sun silmiä en jaksa sokaista


en ole sun tähti

en ole kaunis, 

en sulle tai en ollenkaan  


sun vieressä himmenen

nielaiset valon ja kauneudenkin

etsi siis joku toinen

sellainen tähti joka mieluusti himmenee sun viereesi 

tai sellainen, joka on liian kirkas ollakseen kenenkään oma

etsi joku sellainen

koska minä

en ole sun tähti.



kun tähti syntyy,

kaasupilvi romahtaa

se luhistuu

oman painovoimansa alle

voinko minäkin luhistua nyt

jotta syntyisin uudelleen

vähän säihkyvämpänä

vähän uudempana



ja äkkiä on keskiyö

ja äkkiä oon yksin

hereillä edelleen

katselemassa tähtiä

ne on oikeasti tosi kaukana

vaikka loistaakin tänne kirkkaana

ja äkkiä tajuan

ja äkkiä havahdun

että kyyneleet silmissä

olen yksin yössä

lohduttavan hiljainen huoneeni

pelottavan hiljainen mieleni







Kommentit

  1. kauniita runoja <3 tuo toinen oli mun lemppari näistä :)
    kerta sä näitä ideoita pyydät, niin olisi ihanaa jos kirjoittaisit säemuodossa tarinoita (: aiheideana olis luonto (vaik kirjoitat luonnosta usein (?), olis kiinnostavaa lukee lisää sun tekstei luonnosta, koska kirjoitat UPEASTI siitä)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos taaskerran kommentista(hih, oot ainut kuka tänne kommentoi joten ekstra suuri kiitos :D) säetekstien kirjoittaminen on super hyvä idea, ehdottomasti otan idealistalle!!

      Btw, onko sulla Usva omaa blogia? En löytäny sun profiilista mutta jos sulla on vaikka eri blogialustalla ni aattelin kysyä :)

      Poista
    2. Heh :D
      mulla ei ole just nyt omaa blogia, mutta oon miettiny sellaisen aloittamista pitkään :) ehkä mä joskus tänä vuonna vielä aloitan blogaamisen... haluisin vaikka heti aloittaa blogin pitämisen mutta ei oo aikaa hirveesti ku on harrastus joka on monta kertaa viikossa sekä koulu nyt varsinkin ysiluokalla (luulen ainakin) tulee viemään paljon aikaa :') mut katotaan jos joskus perustaisin...

      Poista
  2. Ihania runoja! Ja postausideoiksi... noo, olisi kiva ehkä jos tietäisi jotain lisää susta, että esim joku ystävyyskirjajuttu...? Sit sun tarinat on tosi hyviä, ja oot ihan sairaan hyvä kirjottaan runoja! Joten joo, en lo vielä lukenut sun yhtäkään "uutta" postausta kun löysin tänne vasta eilen :,)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kommentista ja ideasta :3 ystäväkirja vois olla kiva idea, mutta ehkä pyytäisin sit mun lukijoilta niitä kysymyksiä että ne on varnasti kiinnostavia? :)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

runo

päiväkirja

Q&A