haikuja :)
Hei vain :)
Tälläkertaa haikuja! En edes muista milloin olisin viimeksi kirjoittanut haikuja, saati julkaissut niitä tänne :')
Kuten aina, kommentointia arvostetaan suuresti <3
![]() |
| kuva: minä |
☆
ruusut kuihtuvat
hetken oli kaunista
nyt on karua
☆
puhe lakkasi
oletko langan päässä
kuvittelinko
☆
uskallanko nyt
vai ehkäpä huomenna
jäin taas nukkumaan
☆
taivas sininen
on liian lumoava
jäin tuijottamaan
☆
sanoisitko joo
jos pyytäisin satamaan
katsomaan merta
☆
aamu kauniimpi
kuin kukaan taikka mikään
vaalea taivas
☆
selkä kaartuu kuin
venyttelevä kissa
auringon suuntaan
☆
hymyilen kun se
pieni valonpilkahdus
astuu huoneeseen
☆
verhot ei peitä
taivaan silmää polttavaa
auringon lämpö
☆
keskiyön aika
ravista hereille nyt
mennään uinnille
☆
haaveiletko sä
muustakin kuin valosta
minusta ehkä
☆
mustaa jäätä on
kadun laitamilla taas
ja sydämessä
☆

kauniita! <33 kirjoitat tosi taidokkaasti, ja mun mielestä erityisesti sun lyhyemmissä teksteissä näkyy sun kirjoitustaidon upeus :)
VastaaPoistaihana kommentti, kiitos kehuista<3
PoistaOi kuinka ihaniaaaaa !!! Haiut on niin ihana tekstimuoto, siin on niiku se selkeä sääntö ja raami jonka saa täyttää sellaisilla sanoilla kuin haluaa <3 Pidin näistä runoista kaikista, eirtyisesti nää kaks oli mun lempparit:
VastaaPoistahymyilen kun se
pieni valonpilkahdus
astuu huoneeseen
ja
haaveiletko sä
muustakin kuin valosta
minusta ehkä
Noi oli todella kauniita <3 Kuten noi kaikki. Rakastan sun kirjotuksii niin paljon.
kiitoss super paljon, munkin mielestä haiut on upee tekstimuoto just sen takia että se idea on pohjimmiltaan niin yksinkertainen mut niistä saa tosi kauniita <3
Poista