haikuja :)

Hei vain :)

Tälläkertaa haikuja! En edes muista milloin olisin viimeksi kirjoittanut haikuja, saati julkaissut niitä tänne :')

Kuten aina, kommentointia arvostetaan suuresti <3


kuva: minä

ruusut kuihtuvat                             

hetken oli kaunista

nyt on karua


puhe lakkasi

oletko langan päässä

kuvittelinko 


uskallanko nyt

vai ehkäpä huomenna

jäin taas nukkumaan


taivas sininen

on liian lumoava

jäin tuijottamaan


sanoisitko joo

jos pyytäisin satamaan

katsomaan merta


aamu kauniimpi

kuin kukaan taikka mikään

vaalea taivas


selkä kaartuu kuin

venyttelevä kissa

auringon suuntaan


hymyilen kun se

pieni valonpilkahdus

astuu huoneeseen


verhot ei peitä

taivaan silmää polttavaa

auringon lämpö


keskiyön aika

ravista hereille nyt

mennään uinnille


haaveiletko sä

muustakin kuin valosta

minusta ehkä


mustaa jäätä on

kadun laitamilla taas

ja sydämessä



Kommentit

  1. kauniita! <33 kirjoitat tosi taidokkaasti, ja mun mielestä erityisesti sun lyhyemmissä teksteissä näkyy sun kirjoitustaidon upeus :)

    VastaaPoista
  2. Oi kuinka ihaniaaaaa !!! Haiut on niin ihana tekstimuoto, siin on niiku se selkeä sääntö ja raami jonka saa täyttää sellaisilla sanoilla kuin haluaa <3 Pidin näistä runoista kaikista, eirtyisesti nää kaks oli mun lempparit:

    hymyilen kun se
    pieni valonpilkahdus
    astuu huoneeseen

    ja

    haaveiletko sä
    muustakin kuin valosta
    minusta ehkä

    Noi oli todella kauniita <3 Kuten noi kaikki. Rakastan sun kirjotuksii niin paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoss super paljon, munkin mielestä haiut on upee tekstimuoto just sen takia että se idea on pohjimmiltaan niin yksinkertainen mut niistä saa tosi kauniita <3

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

runo

päiväkirja

Q&A