kuurailua: särkyneen sydämen jäljillä
Hyvää iltaa (oletin törkeästi että kello siellä päässä kuuden ja yhdentoista välillä, pahoitteluni jos satuit lukemaan tätä yöllä tai aamulla tai keskikesällä ;3)
Tänään runoja särkyneestä sydämestä! (inspiraatio by Lumin Sydän kuin lasia -postaus ja Usvan runoehdotus viime postauksen kommenteissa :D Kiitti kamut!!<3)
Nää kirjotin viimeviikolla eli uutta tekstiä kyseessä :)
</3
![]() |
| kuva:kuura |
Minä ja vasara
Kuulen äänesi mun unessa
Huudat mulle
Huudat sitä kun särjin sun sydämen
Mutta rakassssss
shswsh2hshwsw
…..
pyörre
vie
mut
ei
älä
tee
sitä
…….
en voi antaa tätä ikinä anteeksi itselleni
että sun sydämen sillä tavalla särjin
…….
voitko ymmärtää mua
että en tahallani niin
tai siis
vasara heilahti
ja
mhhm
tiedät
kyllä
it
se
kin
…….
ja miksi kirjoitan
sinulle tätä
haluan että tiedät
että en minä pahalla
ajattele sinusta
olin vain niin hukassa
ja loukossa tunnelin alla
että siitä syystä vasara tipahti
ja sun sydämen pirstaleiksi räjähti
________________________
Heinäsirkka
näin eilen perhosen
yhtä kauniin kuin sinäkin
siro se oli
siivet maalattu taidokkaasti
päältä värikkäät
mutta
alta harmaat
…
mitä meille tapahtui
miksi sillä tavalla sanoit
hylkäsit mut rannalle
vaikka piti mennä puumajaan teelle
tuijottamaan toisiamme silmiin
unohtamaan maailma
ja keskittyä vain siihen hetkeen että se toinen on siinä ja käsi kulkeutuu hitaasti kohti nistaa ja koskettaa mun lyhyiden hiuksien kohdalta ja hiljaa kuiskaa että kerro minulle jotakin kaunista
vastasin että perhonen
ja silloin me suudeltiin
….
harmi että se perhonen
olikin ennustus
sinusta
vahingossa silleen ennustin
perhonen.
päältä kaunis
luonnon sielu
villi ja vapaa
mutta
se olikin alta jotain muuta
kuin luulin
ja siksi vähän hämmennyin
säikähdin?
olisiko siis kanattanut keskittyä siihen kauniiseen kuoreen
en tiedä
hämäsit minua liikaa
niillä kauniilla siivilläsi
unohdin totuuden
ja nyt sitten
se perhonen lensi pois
menin liian lähelle
se varmaan säikähti
ja lensi
lensi
pois
pois
pois
jonnekkin toiseen kukkaan
ehkä sillä on siellä hyvä olo
en minä tiedä älkää minulta kysykö
olen vain pieni
mitätön
heinäsirkka
______________________
Sydämenkorjaaja
Moi!
Sain kirjeesi. Ja vähän hämmennyin. Siellä oli sydämensiruja pohjalla.
Älä pakota mua sun sydäntä korjaamaan.
Koska haluan tehdä sen sit kun oon valmis
sit kun haluan
enkä pakotetusti
liimalla sörkkiä
ja teipillä yrittää
ku ei se toimi
Mieluummin
haluun oottaa
pari päivää ja pohtia rauhassa
mihin oon ryhtymässä
Sellanen mie oon
Arvaan
että pelkäsit
ettei kukaan näitä koskaan ikuna löydä
johonkin maailmalle hukkuneet sirpaleesi
tullin tarkastukseen
lipaston taakse tippuneet
niiku noitapukki ja joulurumpu -elokuvassa
Mut mä löysin nää
mun kotiovelta
ja en nyt tiiä
mitä teen näillä
pistän taskuun ja ootan et sut löydän?
Jostakin rautatieaseman penkiltä
mutustelemassa subia
ja kuuntelemassa punkkia
Ehkä odottelen
pidän silmät auki
voit olla missä vaan
haluun tehdä susta ilosen taas
ollaan onnellisii
yhdessä
_________________________
ps. Kerro toki kommenteissa mitä pidit tän kerran runoista, se voi olla yksittäinen lause tai sana tai kokonaisuus, jotaki mikä just sussa resonoi :D Ja jos omistat ideoita ens viikon runojen aiheeksi niin kerro toki niistäkin! :3
Ja jos ette oo hetkeen käyny lukemassa jo aijemmin mainittua Sydän kuin lasia -postausta niin menkäähän kipin kapin lukemaan! <3
Ja muuten, oisko teillä kiinnostusta kuuran q&a:han? :D Jos olis, kerro kommenteissa! <3
Sii juu kahen viikon päästä!
~kuura~

Oli ihan sika kivasti kirjoitettu. Runoina tosi sujuvia <3 Jatka samaan malliin!!
VastaaPoistaKiitos :3 <3
PoistaTykkäsin sydämenkorjaaja-runosta eniten tällä kertaa :) Niin ihana! Sen kolmas säkeistö oli mun lemppari, siitä jotenki tunsi, että se kertoja oli sillee "häh?" mutta myös "ig i got to be grateful; this person chose me". (sori tosta englannista, en oikein osannut suomeksi tota sanoo)
VastaaPoistaOon myös samaa mieltä toisen kommentoijan kanssa, nämä olivat sujuvia!
Hyvää joulua <3
Kiitos Usva!! <3 Toi sun tulkinta kertojan ajatuksista on tosi osuva ja pidin siitä :D Hyvää joulua sullekkin, taidetaan saada lumen sijaan aika kuurainen joulu, hihi ;3
Poista