kuurailua: sun väriset biisit
Heippa pööz :3
Viimeksi oli runoja ihastumisesta, tällä kertaa runoja päinvastasesta, eli mitä kirjotin sen jälkeen kun mut torjuttiin. Tai, oikeestaan nää on vaa tämmösii random runopläjäyksii jois on vähän sitä ja vähän tätä, eli oikeestaan leikkiä sanoilla, ajanvietettä :DD
Nää sisältää myös jonkin verran referenssejä, esim mun aijempiin runoihin jota täällä on julkastu, ja joihinkin lauluihin/artisteihin joita oon kuunnellu. Kertokaa jos huomasitte ;3
(ps. yks referenssi oli jopa jo täs esittelytekstissä hihiii ;D)
![]() |
| kuva: kuura |
____________________
Monta ja silti ei mitään
Olipa kerran ikuisuus
Mis mun kaikki tavarat on just sillon kun niitä tarvitaan?
Mun kaiuttimesta kuuluu mage tears
Se on aika hyvä
Musiikissa on pienen menninkäisen hiustupsuja
Keijun shampoota
Ja peikon hoitoainetta
Laa laa laa
Etin jonkun ”hyvin sanottu” -asian
Esim
Et auta minua selviämään tästä kuollettavasta rakkaudesta
Puu sano et rakkaus tappaa
Outoo
Tiedettävästi monet ovat selvinneet siitä hengissä
Mut tiiättekö
Mun sydän vietiin
She stole my heart
And run away
Mul oli kysymyksii
Mut en kerenny kysyy
Ku tuntu et se halunnu kuulla musta enää mitään
Koskaan
Pitäispä joku mua kädestä
Täyttäis mut ja tän onton olon
Mut samaan aikaan en haluu ketään tähän
Ku ne satuttais mua kuitenkin
En ymmärrä?
En haluu tehä mitään
Mikään ei tunnu kivalta
Haluisin vaan soittaa kitaraa
Mut sormii alkaa särkee
Ja jokainen biisi on eri värinen
Ja ne värit sotkee mut
Se yks biisi
Sun ja mun biisi
Nykyään
Sen alkusoinnut saa mut haukkomaan henkeä
Sydämen halkomaan lastuja
Tunnen kuinka hermorata päässä aktivoituu
Se jota kosketit
Sillon kun satutit
Mut siit on jo aikaa
Siit oon kirjottanu runon jos toisenkin
Varmaan kahes kolmasosassa mun kaikista runoista oot sinä
Et sie sitä tiiä
Se on salaisuus
Shh
Paloauto
Haukkuva koira
Piip piip
Haluun mun unelmien talon jossa on cottagecore sohva ja tyynynpäälliset
Kasveja verhojen tilalla
Ja kissa kehrää ikkunalaudalla
Auringonsäteessä
Tiiättekö
Vaik atm useet asiat ei tunnu miltään
Oon niin montaa asiaa ja silti en mitään
Niin lupaan sulle
Ja mulle
Et tulevaisuudessa on meille jotakin
Joka kannattaa odottaa
Et ei lopeteta tän sarjan kattomista vielä
Eihän se oo ees viel kunnolla alkanu
__________________
Lopun alussa
Tyhjä tunne rinnassa
Saa ihmisen tuijottamaan
Eteensä mitään näkemättä
Ajatuksiinsa hautautuneena
Kuin sellainen hopeinen pallo
Se hiertää sisintä
Saa sen karheaksi
Mutta yhtä aikaa sileäksi
Miksi täällä tuoksuu mansikkakakku
Makea ja liian märkä
Mollukoita välissä
Ei maistu hyvältä
Rakensin siltaa
Käytin aikaani
Varojani
Uhrasin minuutteja
Tunteja
Päiviä
Sitä ajatellessani
Sen piti valmistua
Loppuun asti viedä
Mutta vastaranta mun nenän edestä vietiin
Rakentajat otti loparit
Jäin yksin sille sillalle seisomaan
Tuuli heiluttaa tukkaa
Rakastan tuulta
Se ei leiki enää sun hiuksilla
Ei huulilla
Se huuhtoo mun ajatukset
Saa silmät venymään viiruiksi
Ja joet painumaan poskiin
Ikiajoiksi
Sä sekotit mun pään
Haarukalla
Ja sähkövatkaimella
En tiedä tiesitkö
Mut samaan aikaan
Mun sydän suli suhun
Niiku voi pannuun
Tai jätski asfalttiin
Mikään paikka ei oo tarpeeks hyvä mun oloon
Tää sama tunne pysyy silti
Sun syli oli ennen mun hartain toive
Nyt tiedän ettet pitänyt siitä
Vaik luulin niin
Onks sun kommunikaatiokyvys vikaa
Ei mitään taitoja puhua
Kirjoittaa
Haluutko et pelaan lottoo ja arvaan mitä mietit?
Petyn kuitenkin
Onks tää loppu
Ei se olis onnellinen
eihän se silloin oo loppu
?
____________________
Ajatuksii päästäni tähän kirjoitin
Mun kädet on tyhjät
En tunne sua siinä
Pujottamassa sormias mun omien lomaan
Takertumas kiinni
Kertomassa
Että oot siinä mun vieressä
Tääl autos
Nojaa päätäni pikkusiskon turvaistuimeen
En sun olkapäähän
Eikä sun käsivarret oo mun ympärillä
Kertomassa
Et oon turvassa
Ja ihan oikees paikassa
Kuuntelen musiikkii täällä
Life is a song it ends when it ends
Katuvalot ahistaa
Ulkona on niin pimeää
Niiden valo ei oo aitoo
Vaan jotaki keinotekosta sähköhämpötystä
Tarviisin aurinkoo
Oon aika uninen
Mut jos nyt nukahan
Niin en kotona enää saa unta
Joten yritän pysyy hereillä
Aattelen vaik jotaki matikantehtävii
Tai lasken nollasta sataan
Uuestaan
Uuestaan
Ja uuestaan
. . .
Tän päivän paras hetki oli kun istuin kirjakaupassa tuolilla ja luin suomipop-laulukirjaa
Siellä oli paljon hittejä
Joita en oo ikinä ees kuullu
Jotaki sävellyksii vanhempien nuoruusvuosilta
Mulle ihan tuntemattomii
Oli siel pari hyvää
Jotaki dingoo tms
Mut sä tuut mulle niistä mieleen
Se vähän harmittaa
Et hyvät biisit on väritetty sun väreillä
Maastokuviolla ja punasella
Pääkalloja ja käärmeitä kuviona
. . .
Siis ostin jonku 15€ maksavan kaulakorun secondhandkaupasta
????
(No siis luulin et se oli 8€ mut se oliki 18€ ja sit
se myyjä oli kiva ja anto alennusta
Et sillee)
. . .
Hauskaa
Et nää runot autto
Tai siis et nyt sain mun ajatukset tähä heitettyy
Joku kuunteli mua?
Sä?
Se tuntu kivalta
Mukava et halusit kuunnella mut

Ihania<3
VastaaPoistaKiitos Diana :3
PoistaLIFE IS A SONG IT ENDS WHEN IT ENDS <333 yeeesss Taylor reference!!! Nää oli ihanii niinku sun aikasemmatki on ollu :)
VastaaPoistanyt mä luin näitä vähän tarkemmin, ja tuo toinen on ehkä mun lemppari :) siinä on kivoja vertauksia :D ja hei, etkö sä tykkää mansikkakakusta?! Mä RAKASTAN sitä <3 oikeesti mansikkakakku on yks kesän parhaista osista!
PoistaKiitos kommentista <3 Joo siis en tykkää yhtään mansikkakakusta! Varsinkaan liian märästä, tai liian kuivasta :’D Sen voi ehkä pelastaa suklaakuorrutteella koska suklaa nyt vaan on best, mut kyl mää mieluummin suklaiset kakut ja juustokakut valitsen :3 Mut ihanaa et sä tykkäät siitä, ja siis vaikkei se mun lemppari oo niin mansikkakakku + kesä on kyl COMBO, joka tuo paljon muistoja mieleen :3
Poista