kuurailua: sun väriset biisit

 Heippa pööz :3


Viimeksi oli runoja ihastumisesta, tällä kertaa runoja päinvastasesta, eli mitä kirjotin sen jälkeen kun mut torjuttiin. Tai, oikeestaan nää on vaa tämmösii random runopläjäyksii jois on vähän sitä ja vähän tätä, eli oikeestaan leikkiä sanoilla, ajanvietettä :DD 

Nää sisältää myös jonkin verran referenssejä, esim mun aijempiin runoihin jota täällä on julkastu, ja joihinkin lauluihin/artisteihin joita oon kuunnellu. Kertokaa jos huomasitte ;3


(ps. yks referenssi oli jopa jo täs esittelytekstissä hihiii ;D)


kuva: kuura


____________________

Monta ja silti ei mitään 


Olipa kerran ikuisuus

Mis mun kaikki tavarat on just sillon kun niitä tarvitaan?

Mun kaiuttimesta kuuluu mage tears

Se on aika hyvä

Musiikissa on pienen menninkäisen hiustupsuja

Keijun shampoota

Ja peikon hoitoainetta


Laa laa laa

Etin jonkun ”hyvin sanottu” -asian

Esim

Et auta minua selviämään tästä kuollettavasta rakkaudesta

Puu sano et rakkaus tappaa

Outoo

Tiedettävästi monet ovat selvinneet siitä hengissä


Mut tiiättekö

Mun sydän vietiin

She stole my heart

And run away

Mul oli kysymyksii

Mut en kerenny kysyy

Ku tuntu et se halunnu kuulla musta enää mitään

Koskaan


Pitäispä joku mua kädestä

Täyttäis mut ja tän onton olon

Mut samaan aikaan en haluu ketään tähän

Ku ne satuttais mua kuitenkin

En ymmärrä?


En haluu tehä mitään

Mikään ei tunnu kivalta

Haluisin vaan soittaa kitaraa

Mut sormii alkaa särkee

Ja jokainen biisi on eri värinen

Ja ne värit sotkee mut


Se yks biisi 

Sun ja mun biisi

Nykyään

Sen alkusoinnut saa mut haukkomaan henkeä

Sydämen halkomaan lastuja

Tunnen kuinka hermorata päässä aktivoituu

Se jota kosketit

Sillon kun satutit


Mut siit on jo aikaa

Siit oon kirjottanu runon jos toisenkin

Varmaan kahes kolmasosassa mun kaikista runoista oot sinä

Et sie sitä tiiä

Se on salaisuus

Shh


Paloauto

Haukkuva koira

Piip piip

Haluun mun unelmien talon jossa on cottagecore sohva ja tyynynpäälliset

Kasveja verhojen tilalla

Ja kissa kehrää ikkunalaudalla

Auringonsäteessä


Tiiättekö

Vaik atm useet asiat ei tunnu miltään

Oon niin montaa asiaa ja silti en mitään

Niin lupaan sulle

Ja mulle


Et tulevaisuudessa on meille jotakin

Joka kannattaa odottaa

Et ei lopeteta tän sarjan kattomista vielä

Eihän se oo ees viel kunnolla alkanu


__________________

Lopun alussa


Tyhjä tunne rinnassa

Saa ihmisen tuijottamaan

Eteensä mitään näkemättä

Ajatuksiinsa hautautuneena


Kuin sellainen hopeinen pallo

Se hiertää sisintä

Saa sen karheaksi

Mutta yhtä aikaa sileäksi


Miksi täällä tuoksuu mansikkakakku

Makea ja liian märkä

Mollukoita välissä

Ei maistu hyvältä


Rakensin siltaa

Käytin aikaani

Varojani

Uhrasin minuutteja

Tunteja

Päiviä

Sitä ajatellessani


Sen piti valmistua

Loppuun asti viedä

Mutta vastaranta mun nenän edestä vietiin

Rakentajat otti loparit

Jäin yksin sille sillalle seisomaan


Tuuli heiluttaa tukkaa

Rakastan tuulta

Se ei leiki enää sun hiuksilla

Ei huulilla

Se huuhtoo mun ajatukset

Saa silmät venymään viiruiksi

Ja joet painumaan poskiin

Ikiajoiksi


Sä sekotit mun pään

Haarukalla

Ja sähkövatkaimella

En tiedä tiesitkö

Mut samaan aikaan

Mun sydän suli suhun

Niiku voi pannuun

Tai jätski asfalttiin


Mikään paikka ei oo tarpeeks hyvä mun oloon

Tää sama tunne pysyy silti

Sun syli oli ennen mun hartain toive

Nyt tiedän ettet pitänyt siitä

Vaik luulin niin


Onks sun kommunikaatiokyvys vikaa

Ei mitään taitoja puhua

Kirjoittaa

Haluutko et pelaan lottoo ja arvaan mitä mietit?

Petyn kuitenkin


Onks tää loppu

Ei se olis onnellinen

eihän se silloin oo loppu

?

____________________

Ajatuksii päästäni tähän kirjoitin


Mun kädet on tyhjät

En tunne sua siinä

Pujottamassa sormias mun omien lomaan

Takertumas kiinni

Kertomassa

Että oot siinä mun vieressä


Tääl autos

Nojaa päätäni pikkusiskon turvaistuimeen

En sun olkapäähän

Eikä sun käsivarret oo mun ympärillä

Kertomassa

Et oon turvassa

Ja ihan oikees paikassa


Kuuntelen musiikkii täällä

Life is a song it ends when it ends

Katuvalot ahistaa

Ulkona on niin pimeää

Niiden valo ei oo aitoo

Vaan jotaki keinotekosta sähköhämpötystä

Tarviisin aurinkoo


Oon aika uninen

Mut jos nyt nukahan

Niin en kotona enää saa unta

Joten yritän pysyy hereillä

Aattelen vaik jotaki matikantehtävii

Tai lasken nollasta sataan

Uuestaan

Uuestaan

Ja uuestaan


. . .


Tän päivän paras hetki oli kun istuin kirjakaupassa tuolilla ja luin suomipop-laulukirjaa

Siellä oli paljon hittejä

Joita en oo ikinä ees kuullu

Jotaki sävellyksii vanhempien nuoruusvuosilta

Mulle ihan tuntemattomii


Oli siel pari hyvää

Jotaki dingoo tms

Mut sä tuut mulle niistä mieleen

Se vähän harmittaa

Et hyvät biisit on väritetty sun väreillä

Maastokuviolla ja punasella

Pääkalloja ja käärmeitä kuviona

. . . 


Siis ostin jonku 15€ maksavan kaulakorun secondhandkaupasta

????

(No siis luulin et se oli 8€ mut se oliki 18€ ja sit

 se myyjä oli kiva ja anto alennusta

Et sillee)


. . .


Hauskaa

Et nää runot autto

Tai siis et nyt sain mun ajatukset tähä heitettyy

Joku kuunteli mua?

Sä?

Se tuntu kivalta

Mukava et halusit kuunnella mut


Kommentit

  1. LIFE IS A SONG IT ENDS WHEN IT ENDS <333 yeeesss Taylor reference!!! Nää oli ihanii niinku sun aikasemmatki on ollu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nyt mä luin näitä vähän tarkemmin, ja tuo toinen on ehkä mun lemppari :) siinä on kivoja vertauksia :D ja hei, etkö sä tykkää mansikkakakusta?! Mä RAKASTAN sitä <3 oikeesti mansikkakakku on yks kesän parhaista osista!

      Poista
    2. Kiitos kommentista <3 Joo siis en tykkää yhtään mansikkakakusta! Varsinkaan liian märästä, tai liian kuivasta :’D Sen voi ehkä pelastaa suklaakuorrutteella koska suklaa nyt vaan on best, mut kyl mää mieluummin suklaiset kakut ja juustokakut valitsen :3 Mut ihanaa et sä tykkäät siitä, ja siis vaikkei se mun lemppari oo niin mansikkakakku + kesä on kyl COMBO, joka tuo paljon muistoja mieleen :3

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

runo

päiväkirja

Q&A