Q&A -kysymykset
Hei vain :)
Nopea ilmoitusasia vaan, eli alan kokoamaan q&a postausta, ja sitä varten tarvitaan tietty kysymyksiä :3
Kysymyksiä saa siis lähettää tän postauksen kommentteihin, lumikuun lukijoiden sivulle sekä sähköpostiin, joka löytyy tuolta sivupalkista (uusi lisäys blogiin, eli sain vihdoin luotuu blogille oman s-postin! sinne saa muuten tulla laittaa viestiä ihan muutenkin, eli jos on palautettta jota ei viitsi sanoa kommenteissa yms :))
kysykää ihan mitä van taivaan ja maan väliltä, ja siis mieluusti sellasta mitä haluatte musta tietää :D
Miltä sun huone näyttää?
VastaaPoistaKiitos kysymyksestä! :3
PoistaOk siis tässä muutama :)
VastaaPoista- mikä sun lempibiisi on tällä hetkellä?
- kuka on sun lempikirjailija?
- onko sulla sisaruksia ja tykkäätkö heistä jos sulla on?
- mikä sun lempi kouluaine on?
En tiiä oliks näitä liikaa, mutta nämä keksin :D
Ei todellakaan oo liikaa, kiitos paljon <3
PoistaTässä parit kysymykset :3
VastaaPoista- mistä asioista oot tällä hetkellä kiinnostunu?
- mikä on sun lempi pähkinä
- mikä on sun lempi pikku herkku <3
- paras vuorokaudenaika
-paras vuodenaika
- lempi irtokarkki
<3
Kiitos kysymyksistä <3
Poista