Q&A -kysymykset

 Hei vain :)

Nopea ilmoitusasia vaan, eli alan kokoamaan q&a postausta, ja sitä varten tarvitaan tietty kysymyksiä :3

 Kysymyksiä saa siis lähettää tän postauksen kommentteihin, lumikuun lukijoiden sivulle sekä sähköpostiin, joka löytyy tuolta sivupalkista (uusi lisäys blogiin, eli sain vihdoin luotuu blogille oman s-postin! sinne saa muuten tulla laittaa viestiä ihan muutenkin, eli jos on palautettta jota ei viitsi sanoa kommenteissa yms :)) 

 kysykää ihan mitä van taivaan ja maan väliltä, ja siis mieluusti sellasta mitä haluatte musta tietää :D


Kommentit

  1. Ok siis tässä muutama :)
    - mikä sun lempibiisi on tällä hetkellä?
    - kuka on sun lempikirjailija?
    - onko sulla sisaruksia ja tykkäätkö heistä jos sulla on?
    - mikä sun lempi kouluaine on?
    En tiiä oliks näitä liikaa, mutta nämä keksin :D

    VastaaPoista
  2. Tässä parit kysymykset :3
    - mistä asioista oot tällä hetkellä kiinnostunu?
    - mikä on sun lempi pähkinä
    - mikä on sun lempi pikku herkku <3
    - paras vuorokaudenaika
    -paras vuodenaika
    - lempi irtokarkki
    <3

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

runo

päiväkirja

Q&A