Kuulumisia kesältä :)
Moi vaan <3
Otin tosiaan heinäkuun ajan taukoa blogista ihan tarkotuksella, että ei olis paineita tänne postaamisesta ja ehtis oikeesti tulla sellanen hinku päästä kirjottamaan. Mut nyt oon täällä taas ja syksyn eka postaus on tällänen rento kuulumispostaus:)
Kerro kommenteissa omia kuulumisia koska olis ihana kuulla <3
Alkukesästä kerroinki jo aikasemmassa postauksessa, eli mentiin interreilaamaan ja se oli upea kokemus. Heinäkuussa oli kaikkee kivaa, muun muassa kesätyöt, ilosaarirock ja rippileiri. Heinäkuuhun on kuulunu uusia tuttavuuksia, uimista, naurua ja jonkin verran myös kirjojen lukemista. Viime kuukaudet on siis olleet ihania, mutta syksyn rakastajana oon täysin valmis hyvästelee kesän (vaikka heti!!). Tiiän, joo, että elokuu on kesäkuukausi, mutta mä en pysty oottaa vielä kuukautta joten syksyn odotus ja fiilistely alkaa heti rippijuhlien jälkeen :D
En tiiä kiinnostaako ketään mun tunnetason kuulumiset, mutta lyhyesti: olo on ollut hyvä, ehkä vähän väsynyt aika-ajoin (varmaan tällä helleaallolla on ollu vaikutusta siihen kans). Tietty joka kesään kuuluu sellasia päiviä millon kaikki on vähän tahmeeta kun ei tarvitse tehä mitään mut tekemättöyys saa vaa huonolle tuulelle. Mutta siis yksinkertaistettuna olo on ollu oikein hyvä aika lailla koko kesän<3
Palataanko vielä aiheesen nimeltä syksy? Koska tästä se pikkuhiljaa alkaa!! En malta oootttaaa että säät viilenee ja illat pimenee ja alkaa sataa, vihdoinkin... :D Itseasiassa ehkä ei palata, on elokuun eka ja joku vielä suuttuu mulle :') Palataan sen sijaan tohon kirjojen lukemiseen, oon nimittäin lukenut ihan muutaman kirjan kesän aikana, mutta ne harvat kirjat mitä luin oli tosi hyviä. Toivon että syksyllä alan sit lukee enemmän, kesällä tuntuu ettei saa keskityttyä ku koko aika on kaikkee mitä vois mukamas tehä sen sijaan että lukis. Mutta niin eli ne kirjat, tässä on muutama nosto:
-Eikä yksikään pelastunut(Agatha Christie)
Tää oli tosi hyvä, mulle oli monesta suunnasta tullu suosituksia että tää on pakko lukee ja oli kyllä suositusten arvoinen. Tää oli kyl sellanen kirja jonka ahmii parissa päivässä (luin tätä mm. ravintolassa silleen että kirja oli pöydän alla ja siirtelin vaivihkaa sivuja, oliks tää tyhmää niin ehkä, mutta ainaki sain murhaajan selville.) Vahva suositus kaikille ketkä on miettiny murhamysteerin lukemista, tää on murhamysteereistä klassikkoje klassikko ja tämän tittelin arvoinen!
-Maailmantyttäret (Siiri Enoranta)
Upea, upea, upea kirja. Antoi paljon ajateltavaa ja takakannessa ollut kuvaus jossa nimitettiin tätä "moderniksi tyttökirjaksi" pitää ihanlla tavalla paikkansa. Eka utopiakirja jonka luin, ja rakastin sitä toivoa joka välittyy niin vahvasti tästä kirjasta. Tulee ajatus, että olisko tollanen maailma oikeesti mahdollinen(vaikka epätoivoiselta oikee maailma tosin näyttää:( ). ISO SUOSITUS.
-Talking as fast as i can(Lauren Graham)
Tää kirja on mulla vielä kesken, oon noin puolessa välissä, joten en voi antaa tästä varsinaista arviota. Voin kuitenkin kertoo, että tähän asti tää on ollut hauska, kevyt luettava jota voi lukee viis sivua illassa ennen nukkumaanmenoo ja nauraa ääneen siinä lukiessaan(tää jos joku on harvinaista). Kyseessä on Gilmore Girls- sarjan yhden päänäyttelijän kirjoittama omaelämäkerta. Tää seuraa Laurenin näyttelijänuraa ja sitä miltä tuntuu esittää Lorelai Gilmorea. Tätä on hauska lukee koska Lauren Graham kirjoittaa täsmälleen samalla tavalla kuin Lorelai Gilmore puhuu, jos tääs siis käy järkeen :D
Voisin lopettaa tän kuulumispostauksen siihen, että mä oon kasvattanu kurpitsoja pihalla mutta tällä hetkellä niiden kohtalo näyttää pahalta helteen takia. Vaikka en välttis saa kurpitsoja, niin yksi positiivnen asia on tapahtunut, mun kurpitsamaalle on nimittäin muuttanut RUPIKONNA. Oon ihan liian iloinen tästä. Jos en missään muussa asiassa oo onnisunu niin ainaki oon kasvattanu rupikonnalle kodin. :)
Okei mut tässä oli mun kuulumiset, mielelläni kuulisin teidän kuulumisia kans :)
Heippaa<3
Heippaa<3

uu, sulla on ollut ihana kesä <3 mä taisin kertoakin jo, mutta mullaki oli rippileiri ja konfis jo kesäkuussa :) se oli upee kokemus, ja nyt syksyllä aionkin mennä isoskouluun. Kesään kuului myös mökkeilyä juhannuksena ja reissu powerparkiin. mulla oli kans synttärit :D oltiin myös siskon kanssa serkun luona, ja siellä oli aika kivaa, mutta serkku on tosi energinen 6v, oli työ pysyä sen perässä välillä! :') niin, ja oon kans lukenu ihan sikana kirjoja :D varmaan 20 arviolta. Yksi parhaimmista kirjoista jonka luin oli ehkä Karen McManusin kirjoittama Such Charming Liars. Se oli tosi hyvä; sellane murhamysteeri/trilleri :)
VastaaPoistasiis hienoa että sun olo on ollu hyvä :) mullakin on ollu lähes koko kesän hyvä olo, koska mun mielestä kesä on vuoden paras aika! ja honestly söpöö et oot saanu rupikonnalle kodin, vaikka ne ite otukset ei niin söpöi ookkaan. toivottavasti saisit ees pari pientä kurpitsaa!
anyway, mä en oo niin innoissani syksystä... imo syksy on vähän masentava aika, paitsi sillon ku on ruska! ja sade on kyl kivaa :)
niin, tossa mun kesäkuulumiset, toivottavasti en kirjotellu ihan liian pitkästi :')
tsemppii koulunalkuun!
ei oo olemassa sellasta ku liian pitkä kuulumislista!! oli ihana lukee tätä ja oon ilonen ett sun kesä oli kans kiva(ainakin kuulostaa siltä:) ) oon vähän järkyttyny tosta syksykommentista mut annan sen olla , kaikki ei kai voi olla syksyfaneja :D
Poistaps. en oo vieläkään nähny ite sitä rupikonnaa, mun äiti joka kasteli mun rippikoulun ajan kurpitsoita kerto tästä ja alan epäilee et mitään rupikonnaa ei todellisuudessa oo olemassa :') mut joo eli kiitos kommentista oli ihana kuulla sun kuulumisii <3
Tuun (taas kerran) kommentoimaan ihan liian myöhässä, mutta vaikuttaa siltä, että sulla on ollut tosi kiva kesä! Ihana postaus! <33
VastaaPoistakiitti kommentista, koskaan ei oo liian myöhästä kommentoida :D
Poista