
kuva:mobilesmspk
Syksy tulee! Sehän on tietenkin aivan mahtava asia, kaikin puolin. Yöt pitenee, Lehdet värjäytyy ihanan monivärisiksi, Ilmassa on semmonen raikas, mystinen, jotenkin uutta lupaileva tunne. Oon ehdottomasti syksyihmisiä, eikä kyse ole vain siitä, että mun synttärit sattuu olemaan tuolloin, vaan ihan muutenkin! Syksyllä ilmassa on semmoinen, aivan ihana, kynttilöiden valaisema, sateen ropinan säestämä tunnelma. Tekee vain mieli kaivaa viltti esiin ja ruveta lukemaan. Tai mennä ulos kävelylle korvaläpät ja syystakki päällä, katselemaan sitä puiden väriloistoa. Mä en voi hehkuttaa tätä tarpeeksi, syksy on IHANAA aikaa.
Mutta tietysti syksyllä alkaa myös koulu, harrastukset, koko arki, ja se on toinen juttu jota odotan ja vähän jännitänkin, oonhan menossa seiskalle. Koska tää on mun eka blogipostaus, niin kerrottakoon nyt yleisesti, että harrastan tanssia. Tällä hetkellä oon menossa balettiin ja nykytanssiin, ja mahdollisesti myös showtanssiin, vaikka se on kyllä jännittävää, ku en oo ennen showtanssia kokeillut.
Oon aina vähän tämmönen tunnelmoija, että aloitan suuret kuvitelmat siitä kuinka "ihanaa ja hohdokasta" kaikki jutut on, vaikka loppupeleissä ne ei olis ihan niin hulppeita. Mutta tässä asiassa mun tunnelmoinnit on kyllä ihan paikallaan.
Ja juu, jos totta puhutaan niin elokuuhan ei vielä ole täysin syksyä...mutta kuten sanoin, niin aloitan juttujen romantisoinnin ja tunnelmoinnin aina HYVIN ajoissa.
Mutta joo :)
<3 Lumi
Okei toi tunnelmointi, fax. Niin totta. Niin totta. Mullakin on jo nyt suuret suunnitelmat joululle ja syksylle :) Ja mäkin olen jo ihan syksyfiiliksissä 🧡 Ihanaa saada sut blogi maailmaan, sun blogi vaikuttaa ihanalta <33
VastaaPoistaÄää, kiitos <3 Satuin lukemaan sunkin blogia ohimennen, ja ne muutamat postaukset mitä luin oli kyl ihanii! Mut joo, kiva et tykkäät ❤
PoistaKiva kuulla.🧡 Sun blogi vaikuttaa kivalta paikalta, joten mä taidan jäädä seurailemaan. 💚
VastaaPoistaKiitos kun kommentoit ja ihana kuulla <3
VastaaPoistaIhana eka postaus!! <33
VastaaPoista