Runoja...
En oo kirjoittanut runoja pitkään aikaan... mutta koikeillaanpa taas!
kuva: pinterest
ja joo, tiiän että rytmitys ja kaikki mahdollinen voi olla hieman pielessä, mut kumminkin, näitä oli kivaa kirjoittaa joten toivottavasti tykkäät edes jostain :)
Kommetoi ihmeessä vaikka että mikä oli sun lemppari näistä <3 (tai jotain palautetta ylipäätään, voi olla negatiivistakin!)
Suloinen sade, kyynelistä koostunut
maailma hiljainen, tai meluun jo tottunut
vain yksi meistä,
istuu hiljaa rannalla itkien
kuin kuka tahansa
mut silti erityinen
vain yksi meistä,
mut syntynyt murheeseen,
suruun, huutoon
painoon hartioilla
kuule, suloinen sade
anna kyynelten tulla.
☆
Merituuli kirpeä, kirkas
vei mukanaan
vei mut kauas, vei mut pois
lumosi
ajattelematon olin
mutta hyppäsin,
ja tuuli otti vastaan
vei minut pohjaan,
upposin
mut en haluu enää ylös
ja täällä, vaik on pimeää
vaik en ketään nää
en mitään kuule
vihdoinkin,
rauha.
☆
Joskus mietin sinua
mutta en koskaan sitä,
mitä oli ennen
ei,
mietin vain sitä, kuinka lähdit
kuinka katosit
olit tunteeton
ja olin kai tyhmä
olinhan kai sinulle vain
jotain leikkiä
ja huomaan, nyt kun kyyneleitä nyt kerään
turha mun on yksin huutaa sun perään.
☆
Kohta
auringonlaskun jälkeen
näen kuutamon
syksy on
korvaläpät korvilla
kylmentyneenä iltana
kuljen
katulamppujen valossa
näen puut, näen maan
kaikki alkaa tummumaan
rakastan sitä
rakastan sen tuntua
sitä tunnelmaa
hengitys kun huuruaa.
☆
kanelintuoksu
on sinussa
kun kuljet lammikkojen yli kadulla
olet lämmin, olet makea
tosi ihana
sellainen suloinen
ääni pehmeä, hohde silmissä
susta huomaa,
oot sujut sun ittes kaa
tän maailman kaa
ja niin kai mäkin oon
ainakin silloin, kun huomaan sun
makean kanelintuoksun
☆
Saatan kirjoittaa näitä myöhemmin lisää, mutta tässä nyt muutama!
Ja muuten, hyvää koulujen ja syksyn alkua kaikille! 💓

Onpa kauniita 🤍 Mun lempparit on kolmas ja neljäs, mutta muutkin oli tosi taitavasti kirjoitettu <3 Jos kirjoitat lisää runoja, niin julkaise ihmeessä :)
VastaaPoistaSiis mitä, enkö oo vastannut tähän kommenttiin? Tosiaan siis kiitos taas kerran kommentista, arvostan <3 Ja munki lemppari oli vamraan kolmas, olin siihen eniten tyytyväinen :)
VastaaPoistaTosi ihania runoja 💖
VastaaPoistaOho. enkö oo huomannut vastata tähän? Mutta siis kiitos <3
Poista