hih :)
Moi vaan :)
(loppui ideat otsikon kanssa)
En oo muutamaan vikkon kirjoittanut tähän blogiin oikein mitään, lähinnä koulujen alkamisen takia. Mut nyt päätin kirjoittaa tämmösen päiväkirja-tyyppisen postauksen, jossa kerron tästä päivästä sillä tyylillä, ettei tää olekaan blogi vaan mun yksityinen päiväkirja. En tiedä, mikä ihmeen idea tämäki oli, mutta kai joku voi vaikka saada tästä viihdettä tai jotain? Ja eihän tätä mun blogia kumminkaan kovin moni lue, niin että ei sillä väliä :)
![]() |
| kuva:minä |
Koulussa ei nyt ollu mitään sen ihmeellisempää. Mulla on aika kiva luokka, jos muutamaa tyyppiä ei lasketa. Oon pikkuhiljaa alkanut sopeutumaan yläkouluun, onneksi. Näin välkällä semmosen tyypin, jolla oli aivan ihanat vaatteet, siis semmonen värikäs ruutuhame ja villapaita-asu. En voi sanoin kuvailla, kuinka paljon toivoisin, että olisin niin itsevarma et voisin pitää mun lempivaatteita koulussa. Mut ku en vaan oo.
Seuraava juttu kuulostaa mun mielestä siltä, että tää voisi ollan jossain kirjassa, missä se päähenkilö kirjottaa päiväkirjaan sen elämän kiusallisista tapahtumista yms…
Mutta siis, menin koulun jälkeen kirjastoon oottamaan mun bussia. Näin siellä yhden mun luokkalaisen tytön, joka vaikuttaa mun mielestä tosi kivalta. Oon jutellut sen kaa aikasemminkin kirjastossa, mut en sanallakaan koulussa, ku en oo uskaltanu :’( Ja tästä saattaa saada sen kuvan, että oon jotenki tosi ujo, mut en edes oo! Menin kirjaston kahvilaan tekemään läksyjä, ja se mun luokkalainen oli siellä kans. En viittinyt puhua mitään sille, en halunnu häiritä. Kun sain läksyt tehtyä, tuli semmonen olo että halusin viivytellä siinä pöydän ääressä. En ees ihan tiedä miksi. Kai mä toivoin, että se nousisi ylös ja olisi jotenkin luonnollisempaa jutella. Mutta eihän se noussu, ja lopulta olin huomaamattani istunu siinä niin kauan, että myöhästyin siitä mun bussista. No, ei siinä muuta kun odottamaan seuraavaa bussia, joka tulee puolen tunnin päästä. En viitsinyt enää jäädä siihen kahvilaan, ni menin kirjahyllyille, mutta siis oikeesti- Mikä mua niinku vaivaa?
Joo, tää oli hyivn lyyhyt ja turha postaus, mutta toivottavasti saisin jonku kunnon tekstinkin kirrjoitettua jossain vaihees😅
mut tää teksti oli kyllä niin random et saatan vaan poistaa, hih :')

Voi eii, älä poista tätä 🫶🏻 Tämähän on aivan ihana postaus ja ihana päästä lukemaan sun ajatuksista <3
VastaaPoistaSanoit tos uudes päiväkirjapostaukses että älkää menkö kattoo ”hih” postausta, nii olihan se pakko mennä kurkkaa🌚 Mut söpö et myöhästyit bussista ku halusit vaa jutella sille tyypille :3 Ootko nyt näiden parin vuoden aikana tutustunu siihen paremmin? 🫶🏻
VastaaPoistaAiniin, terveisin Kuura :3
Poistatää henkilö itse asiassa muutti pois seiskan jälkeen :') eli ei olla tutustuttu :D
PoistaOlihan munkin pakko tulla kurkkaamaan vaikka sanoit ettei kannata🥰 Mut aika söpö toi bussijuttu :3
VastaaPoista