Kevätmusiikkia!
Heiii vaaann <3
HUHTIKUU ON TÄÄLLÄ! Ihanaaa, kevät on aivan upee vuodenaika ja oon tosi innoissani tästä valosta ja lämmöstä :)
Tervetuloa lukemaan tämän blogin ensimmäistä musasuosituspostausta! Kevään kunniaksi suosittelen tässä sellaista musiikkia, joka mun mielestä sopii kevääseen hyvin ja tuo kevättunnelmaa :)
Tähän inspiroiduin alunperin kuuraviljan runoblogista, koska hän teki jokin aika sitten musasuosituspostauksen :3
Olisi ihana kuulla teidän lukijoiden musasuosituksia kommenteissa! <3
![]() |
| kuva:minä |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| kuva wikipedia, albumi täällä |
1. The Cranberries: Everybody else is doing it, so why can't we?
Kun puhutaan keväisestä musiikista, niin mun mielestä tässä albumissa on jotain tosi selkeetä keväthaikeutta ja sellasta puoliks onnellista puoliks surullista tunnelmaa. Mun mielestä kevät on nimenomaan sellasta, just vähän ristiriitaista aikaa. Sanoitukset on ihanat ja muutenkin tää on tosi upea albumi :3
lempi kevätbiisit: Linger, Pretty
| kuva:wikipedia, albumi täällä |
2. Pariisin kevät: Kaikki on satua
Tältä albumilta löytyy kaikkien tunteman Kesäyö-biisin lisäksi myös niin monta muuta upeeta kappaletta. Näistä tosi monista tulee mulle ihan täysin sellanen kevätviba?? Yhden biisin nimi on kirjaimellisesti kevät. Tää on enemmän mulle sitä kevään haikeus-osastoa, sellasta että on kylmä tuuli ja seisoo ulkona ja ikävöi jotakin :D Lisäksi täs on monta hyvää itkubiisiä! suosittelen keskittymään sanoituksiin <3
lempi kevätbiisit: Olen kuullut merestä, Saari, Kevät
| kuva ja albumi täällä |
3. Liana Flores: The Water's Fine!
(huom! tää ei varsinaisesti oo albumi vaan EP, jos jollekin tällä on merkitystä...)
En tiiä, tää vois kyllä ihan yhtä hyvin olla syysalbumikin. Jotain sellasta kivan rauhallista, kepeää ja lohdullista on näissä kaikissa biiseissä :3 Kuten olen täällä muutamaan otteeseen sanonut, niin Liana Flores on mun ihan lempilempiartisti, joten ei käy päinsä että julkaisen musiikkipostauksen jossa en mainitse häntä :D Sellasta kivaa rauhallista lohtumusiikkia :)
lempi kevätbiisit: The Water's Fine, Hey
| kuva: wikipedia, albumi täällä |
Tää on yksi niistä albumeista joita löysin CD:nä mun vanhempien kokoelmasta, ja siksi oon kuunnellut tätä jonkun verran nyt maalis-huhtikuussa. Mut miksi edes tartuin tähän, niin kiitos kuuluu mun yhdelle tanssiopettajalle, joka soittaa tän albumin biisejä kun meillä on improa 🥹
eli siis voi olla että tää on mun mielestä keväinen vain koska oon nyt sattunut kuuntelemaan tätä keväällä. Kuitenkin, tosi upeat sanoitukset ja sellaset melodiat jotka jää päähän :3
lempi kevätbiisit: Tämä rakkaus, Huumaavaa
Loppuun vielä muutama biisi mun kevätsoittolistalta! :) Nämä biisit on sellaisilta albumeilta joita en ole kuunnellut kokonaan tai edes 70%, joten en siksi suosittele kokonaista albumia :3
Lyyti: Millimetrit
Emma & Matilda: Keväinen valo
Björk: Possibly maybe
Hopeasiivet: Aamulla
Kiitos tämän musasuosituspostauksen lukemisesta! toivottavasti sait jotakin uutta kuunneltavaa <3






niin aesthetic postaus! <33
VastaaPoistai love the cranberries sm, ihanaa että säki tykkäät :) tuntuu aina niin feikkifanilta, ku sanon et mun lempibiisi niiltä on Zombie, ku se on niiden kaikkein suosituin kappale. tolta albumilta mun lemppari on Sunday.
pitää yrittää kuunnella erityisesti noita suomalaisia biisejä, ku tarviin definitely lisää suomalaista musaa soittolistoilleni!
mulla ei oo oikeen mitään kevätbiisiä mielessä, mutta tässä muutamat biisit jotka ovat olleet mielessä lähiaikoina:
- The Best, Conan Gray (TOSI HYVÄ UUS SINGLE CONANILTA)
- Ride, Lana Del Rey (niin kaunis biisi, i love the vibe)
- 1000 miles of space, fennegen (tosi underrated, upean tunteellinen)
- Clean, Taylor Swift (tämä on vaan NIINNIIN UPEA, ja tässä on jotenkin semmosta kevät vibaa... niiku being clean of winter finally, fresh start, rid of the winter depression, tai usein keväällä ajattelen tämän biisin niin)
Usva ihana kuulla biisisuosituksia, pistän kuunteluuun asap!! :D
PoistaKiitos paljon kommentista ja biisisuosituksista, aion ehdottomasti kuunnella <3 siis zombie on tosi hyvä, eikä todellakaan oo mun mielestä "feikki fani" jos se on lemppari. musta toi on ylipäätään tosi outo juttu toi koko "feikki fani"-homma, koska siis se biisi on usein suosittu just sen takia että se on hyvä?? ja sunday on tosi ihana kans! :3
PoistaTosi ihana postausss! :3 Mää en ollu kuunnellu näistä sun suosittelemista biiseistä juuri ainuttakaan, paitsi tietty Kesäyö ja Keväinen valo, ja kans Millimetrit, ja sit tota Lianan albumii oon kuunnellu. Water's fine oli miun lempibiisi tyylii vuos sitte :D Nyt just mun lempi biisi siltä albumilta on Jupiter Rainstorm :3
VastaaPoistaJa ihana et otit tähän tommosen keväfiilistelynäkökulman, oikeesti kevät besttt !!!! <3<3 Ja siis EN KESTÄ et sait tähän inspiksen miun blogista, ihanaaaaaaaa et oon ollu sun idean lähteenä x3
Se on muute hauska et julkaistiin samana päivänä ensinnäki musasuosituspostaukset, ja toiseks et molemmissa on kansikuvana CD-kotelo ja kuva otettu pihalla, sillee NYT OLLAA JOLLAKI SAMALLA AALLONPITUUDELLA TAI JOTAKI ??? :D Hauskaa hihiii :3
Ihanaa kevättä siulle, ja muillekkiiin ihanille <3<3<3
P.s. millasii pääsiäismunia ootte syöny??? Mä oon syöny ihan liian monta niit Playmobile-Kindermunia ja sit semmosen Fazerin Ameriikanpastillimunan, joka tosin oli vähän pettymys, ja tosin mitenniin se oli pettymys kun ei mulla ollu sitä kohtaan mitään odotuksia jotka ei olis tullu täytetyks??? :'D Vieläki kaipaisin kyl syödä Kinder Joyn... Jeep :))
Siis jepp, lupaan et tätä ei oltu suunniteltu mitenkään vaan kummatki vaa sattu julkaisemaan musapostauksen aamana päivänä😭
PoistaTajusin tämä pääsiäisenä että kinderit ei oo erityisen hyviä, tykkään enemmän sellasista mitkä on kokonaan maitosuklaata tai kokonaan valkosuklaata :') mut söin kaks kinderiä ja yhen amerikanpastillimunan joka oli oikeesti hyvä🌞