päiväkirja

 Joskus aikaa sitten postasin tänne blogiin postauksen nimeltä "hih :) . Se oli päiväkirjapostaus; teksti jossa kerroin lyhyesti sen päivän tapahtumsta ja ideana oli että se on ns. "mun yksityinen päiväkirja". En suosittele etsimään tätä postausta, koska vaikka idea oli hyvä niin toteutus olis voinu olla parempikin... edelleen yksi mun inhokkipostauksista :') 

Joka tapauksessa ajattelin että nyt tälle vois tulla jatko-osa, nauttikaa siis mun julkisesta päiväkirjasta! 


JA HUOMIO!! OLEN TIETOINEN SIITÄ ETTÄ NUO TUNNISTEET ON RUMAN VÄRISET, EN TIEDÄ MISTÄ TÄÄ JOHTUU ENKÄ LÖYDÄ SITÄ MUOKKAUSPAINIKETTA! JOS TIEDÄTTE NIIN KERTOKAA😭



kuva:mä


(kirjoitettu eilen)


klo 9.57

Aamulla mulla oli herätys klo 7.00 vaikka on lauantai. Ollaan parhaillaan mun veljen kanssa papan luona maaseudulla, ja päätin edellisenä iltana että haluan aamukävelylle. Aikaiselle sellaiselle, koska tiesin että aamulla täällä olis ihanan hiljainen ja kasteinen tunnelma :)

  Siispä nousin seiskalta ja menin pesemään hampaat, letitin hiukset siinä nopeasti ja puin päivävaatteet päälle. Sit söin aamupalan ja kello oli 7.34 kun olin valmis lähtemään mun kävelylle. (Kutsukaa mua mummoks ihan rauhassa, kävely on kivaa :D)

Otin mukaan sateenvarjon ja kumisaappaat(koko yön satoi joten heinikko oli märkä) ja sit harhailin tuolla ulkona n. 20min :) mun papan taloa ympäröi pellot ja metsät sekä siellä täällä on vanhoja rakennuksia(latoja/viljasiilo/navetta yms). Kiertelin pellolla ja metsätiellä ja nousin myös sellaselle korkeelle paikalle jossa kaikuu tosi hyvin. Oli upeeta koska koko aamun satoi vähäsen ja oli viilee ilma, ihanan syksyistä siis!! <3

Sit tulin takas sisälle koska kuten sanottua niin oli vähän viilee. Laitoin kuulokkeet päähän ja katoin kaksi jaksoa gilmoren tyttöjä(olen addiktoitunut ja tarvitsen uuden sarjan, saa ehdottaa hyviä sarjoja joita katsoa).  Gilmoren tyttöjen jälkeen kuuntelin podcastia, samalla neuloin mun koulussa aloittamia villasukkia :) (yhä enemmän mummo-behaviour)

Tänään oli tarkoitus mennä mun isotädin kanssa mustikoita keräämään, mutta se siirtyy pikkusen koska metsä on nyt tosi kostea sateen jäljiltä. Siispä neulon villasukkaa, syön karkkia, kuuntelen vaihtelevasti joko podcastia, musiikkia tai katson gilmore girlsiä ja odottelen malttamattomasti syksyä. 

klo 16.46

Tulin just takaisin mustikasta isotädin luota, kerättiin ämpärillinen mustikkaa ja juteltiin isotädin lapsuudesta, marjastuksesta ja vuodenajoista. Tää on siis meidän perinne, että kerran vuodessa käydään mustikassa tai puolukassa isotädin kanssa, ja mulla oli taas kerran tosi kivaa. On tosi kiinnostavaa ja jotenkin lohduttavaa jutella papan siskon kanssa niitä näitä, kun hän on kumminkin ihan eri ajan lapsi kuin mä :)

Kiitos tämän lyhyen päiväkirjapostauksen lukemisesta, seuraavassa postauksessa sitten taas luovaa kirjoittamista (ainakin toivottavasti :))

Kommentit

  1. et oo mummo :D kävely on kivaa, varsinkin tollasessa maalaismaisemassa <3 (itse siis asun kaupungissa) sarjaehotuksia... tykkäisitkö Brooklyn 99-sarjasta? se on sellane poliisisarja, täynnä (mustaa) huumoria :)
    niin muuten, toivottavasti ei oo sun mielest outoo että kommentoin aina ja jatkuvasti?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos sarjahedotuksesta ja ajatuksista<3 ei todellakaan oo musta outoo että kommentoit, on tosi kiva saada kommentteja ja sun kommenttei on ihana lukee joten pls jatka :')

      Poista
  2. Oot todellakin mummo (ollaan yhdessä mummokerhossa <3)
    Ja sarjasuosituksia löytyy :D
    1. FRENDIT. On tosi hyvä ja semmonen comfort sarja eli kannattaa ehottomasti kattoo!!! (Miinuksena et tarviit HBO Maxin)
    2. Tiiän et animaatiot ei oo sun lempparit mut THE OWL HOUSE MY FAVOURITE OIKEESTIIII❤️❤️
    3. Ja muistat ehkä tän mut siis Win or lose, ai että se on hyvä!!🤌🏻
    4. Ja vikana mun ihana lemppari (joka ei oo sarja mut ihsm <3) eli LUCA!! (Apinan näköset kalat u know)

    Ja hei pliiiis mä ja sä mennään joskus syksykävelylle!!! (koska oikeesti se vois pelastaa mut :D)
    JA VAIKKET TYKKÄÄ SIENISTÄ NIIN MENNÄÄN KERÄÄ KANTTARELLEJA❤️❤️❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 1. ei oo miinuksia koska meillä on kotona KAIKKI FRENDIT DVD:LLÄ. aloin joskus kattoo niitä mut taisin luovuttaa liian aikasin koska eka jakso ei vakuuttanu :') tiiän että frendeissä on hyviäkin jaksoja, pitäis kyl kattoo :)
      2. joo animaatiot ei oo mulle kyl ekoja vaihtoehtoja jos mietin mitä alkaisin kattoo joten aika pieni mahollisuus että tuun ikinä kattoo tota, kiitos suosituksesta silti :D
      3. :3
      4. oon kattonu Lucan joskus ajat sitte mut se ei kyllä jääny mieleen silleen mitenkää erikoisesti sillon :')
      tykkään kanttarelleista kyl <3
      kiitos kommentista ❤️❤️

      Poista
  3. P.S. Ihanat kuulumiset :3

    VastaaPoista
  4. Vaikuttaa aikas mukavalta päivältä!! :3
    Kiva postaus!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

runo

Q&A